
Ey aşk, cesaretin varsa çık karşıma 🥳
Aşk beklenmeli mi yoksa aramak mı gerekiyor?

Ey aşk, cesaretin varsa çık karşıma 🥳
Aşk beklenmeli mi yoksa aramak mı gerekiyor?
Ne aranmalı ne de öylece beklenmeli. Sen kendi yolunda yürürken doğru insan zaten yoluna eşlik etmeye başlar. Kendi mutluluğunu bir başkasının gelişine bağlamadığında, aşk en sağlıklı haliyle seni buluyor zaten 💫
Bence aşk ne tamamen beklemek, ne de deli gibi aramak 😄 İkisinin ortası en sağlıklısı. Kendini geliştirdiğin, sosyal olduğun, yeni insanlarla tanıştığın sürece aşk zaten yolunu buluyor 💫
Aşırı arayınca seçicilik düşüyor, sadece beklersen de fırsatlar kaçıyor. Sen günlük hayatına devam ederken, kendini iyi hissedeceğin ortamlar yaratman en güzeli 🥰
Sen daha çok hangisini yapıyorsun, bekleyen tarafta mısın yoksa araştıran? 💭
Cevap
2Cevap
Insanın karsısına cıkıyor aramakla olmuyor.
aşk yoktur
aranmaz karsina cikar
Aramakla bulamazsın o yüzden beklemek daha iyi
Arasan da beklesende çıkar aşkı var attık
Aşk diye bir şey yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?