Her evliliği bitiren ben oldum ve haklı olarak asla yalan söylemem, yalan sevmem, beyaz yalanlar eyvallah ama hayatımızı ve evlilik birlikteliğini etkileyici yalanlar yüzünden gönül bağım koparak ilgi, alaka ve güvenim tamamen yok olarak birlikteliğimi bitirdim. Gidenler haklı olduğumu bilirler ve eğlendiler hepsi, ama buna rağmen beni aramaları, hatta buluşmak istemeleri neden? Kalp kırmayı sevmem asla ama bu durumlar kurtulmak için illaki kalp kırmak mı gerekiyor? Nasıl, ne yapmam lazım, beklentileri ne olabilir veya bir çıkar mı var burada? İyi birisin derler, peki neden hata yaptılar, gittiler, bunu şimdi mi fark ettiler...
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Burada sebep çok net belli aslında: Sen ciddi, dürüst, karakterli bir insansın ve insanlar böyle birini kaybedince değerini sonradan anlıyor 😌 Eskiler her zaman “alıştığı konfor alanına” dönmek ister. Hem vicdan rahatlatmak, hem egosunu okşatmak, hem de “acaba kapı hâlâ açık mı” diye yoklamak için arıyor olabilirler.
Kalp kırmadan da sınır koyabilirsin. Net, sakin, kısa cümlelerle “Artık buluşmak istemiyorum, hayatıma devam ettim” demen yeter. Sence içlerinden biri gerçekten pişman mı, yoksa hepsi sadece kendini iyi hissetmeye mi çalışıyor? 💭💔