4 kere evlenip ayrıldım, hepsi hala beni arıyor ve buluşmak istiyor, neden olabilir?

Her evliliği bitiren ben oldum ve haklı olarak asla yalan söylemem, yalan sevmem, beyaz yalanlar eyvallah ama hayatımızı ve evlilik birlikteliğini etkileyici yalanlar yüzünden gönül bağım koparak ilgi, alaka ve güvenim tamamen yok olarak birlikteliğimi bitirdim. Gidenler haklı olduğumu bilirler ve eğlendiler hepsi, ama buna rağmen beni aramaları, hatta buluşmak istemeleri neden? Kalp kırmayı sevmem asla ama bu durumlar kurtulmak için illaki kalp kırmak mı gerekiyor? Nasıl, ne yapmam lazım, beklentileri ne olabilir veya bir çıkar mı var burada? İyi birisin derler, peki neden hata yaptılar, gittiler, bunu şimdi mi fark ettiler...
4 kere evlenip ayrıldım, hepsi hala beni arıyor ve buluşmak istiyor, neden olabilir?
Cevapla