Ben çok güzelim, bakimliyim , minyonum.
Eğitimliğim, zengin sayılırım, devlet memuru babadan evim var, yetim maaşım var belli bi miktar birikim var, kültürlüyüm benim gibi birine nasıl bakıyorlar, kendilerine layık görüyorlar. Neden bozayım imkanımı değecek biri olmadıktan sonra haksız mıyım? Zaten 34 yaşındayım hiç evlenmedim 45+ olsa anlarım. Ayrılık konusunu soruyorum kadınların psikolojilerinin bozuk olduğunu söylüyorlar hepsinin mi bozuk psikolojileri? Bir gün birine pis diyeceğim bana da derler deli diye kimseyi kabul etmiyor 😁😁😁 ha birde kimisi çocuklarını gormuyormuş öyle diyorlar; çoçuğuna sahip çikmayan adamdan hayır gelmez haksız mıyım?😁😁😁
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer