Nişanlım son ayrılıkta neden hiç çabalamadı, annem aramasaydı barışmaz mıydık?

Nişanlımla evleneceğiz, 2 yıla yakın ilişkimiz var. Sorun şu ki nişanlanmadan ayrılmıştık, son ayrılığımızda hiç çabalamadı, kabul etti hemen. O kadar şaşırdım ki hep çabalayan insan. Sonra annem aradı onu konuşun diye, bu şekilde barıştık ve evlenme teklifi etti, hemen kabul ettim ama hala arada düşünüyorum ya annem aramasaydı diye ve neden böyle yapmış olabilir?

Nişanlım son ayrılıkta neden hiç çabalamadı, annem aramasaydı barışmaz mıydık?
Cevapla