Uzak mesafe ilişkide sevgilim artık yanıma gelmiyor ve aramıyor, işini bahane ediyor olabilir mi?

sevgilimle uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz o Adana’da ben İstanbul’da yaşıyorum ilk senemizde her ay yanıma gelirdi veya ben giderdim ancak ikinci senemizde hiç yanıma gelmiyor ekim ayında bir kere geldi ondan sonra da ocakta geldi dört beş ayda bir geliyor işim var izin alamam diyor gelmemesine rağmen görüntülü de aramıyor beni görmek istemiyor gibi sadece mesajlaşıyoruz sizce işinden dolayı gelemediği için anlayışla karşılasam mı
Uzak mesafe ilişkide sevgilim artık yanıma gelmiyor ve aramıyor, işini bahane ediyor olabilir mi?
Cevapla