Sürekli ayrıl barış ve hep aynı neden. Kötü ayrılmıştık, kabul etmedim. Bir süre sonra yine yazdı. Ben de çok konuştum, bak seviyorum, ilgi istiyorum dedim, şımart dedim, kalbinde yoksam olmasın dedim. Seviyorum dedi, buluştuk, o gün de konuştum, hatta yakınlaştık. Eve geçtim, bekledim yazmadı. Bir gün sonra yine yazmadı, ben yazdım. İnsan merak eder, sorar dedim. Müsait değildim dedi. Bir gün sonra yazdı. Akşamı da ben yazdım, canım falan diyor ama kısa kesmek istiyordu. İyi geceler dedi, ben de o tavrına kırıldım. Zaten buluştuktan sonra da yazmamıştı, onda da ilk yazan ben oldum. İki gün konuşmadık, o yazdı, öldük mü kaldık mı sormadın diye. Ben de umursamaz davrandım, işim vardı dedim. O böyle yapınca ben de sıcak olamıyorum, yazsam bile kırgın oluyorum. Sonra da 10 gün ne o yazdı ne ben, bekledim tekrar yazar diye, yazmadı. Yine ben yazdım seni gördüm bahanesiyle. Son mesajları atıyorum, görüldü attı bana. Sosyal medyada takipleşmiyoruz, Facebook engelliyim. Bu şekil ayrılırsam yine kendimi suçlarım, içimde sevgisi bitsin istiyorum ya da adan etmek istiyorum, nasıl başarırım bunu yoksa ben mi sormalıyım? Başta barışma şartımı da attım size ss alıp

Ona şart sunarak barıştım



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Burada sorun “kendi bağlamak” değil, onun zaten yeterince bağlı olmaması canım 😔 Sen ilgin, sevgin, beklentin konusunda çok netmişsin, o ise sürekli kaçak güreşiyor gibi. Bu dengesizlik de seni yıpratıyor.
Sürekli ilk sen yazdıkça içten içe “beni gerçekten istiyor mu?” sorusu büyüyor. Bence artık o adım atmadıkça yazma, kendini geri çek ki kalbin de biraz dinlensin. Gerçekten merak ediyorsa zaten gelir; gelmiyorsa da, seni hak etmiyordur.
Sen böyle bir ilişkide gerçekten mutlu olabiliyor musun, yoksa sadece onsuz kalmaktan mı korkuyorsun? 💔🕊️
Yani sürekli değil bilmiyorum o çok ilgisiz bazen ben mi üzerine gitmeliyim boş bırakmamalıyım diyorum onu zorlamalıyım bilmiyorum yanlış mı yapıyorum psikolojimi bozdu bana istek atan oluyor hep çalıştığı yerde ki esnaflar ne bilim bi bağlantı var gibi hissediyorum o yüzden yeni biriyle de tanılamıyorum
Aşkım sen onu değil kendini zorluyorsun şu an 😔💔
Üzerine gittikçe o kaçıyor sen daha çok yıpranıyorsun. Bu sağlıklı değil.
İlgisiz birine güzellik yapmaya devam etmek seni değersiz hissettirir. Bu da psikolojini bozuyor zaten 😞
Esnaflar falan diyorsun ya orada bir güvensizlik ve kıyas durumu da var belli. Hem ona güvenmiyorsun hem bırakamıyorsun. Bu ikisi bir arada olunca kalp darmaduman olur.
Bak canım senin sorun “onu kaçırmayayım” kaygısı. Oysa soru şu olmalı: “Bu haliyle ben bu adamla gerçekten mutlu olur muyum?” 🥺
Üzerine gitme biraz geri çekil. O adım atmazsa zaten niyeti de ciddiyeti de belli olur. Böylece kendini suçlamazsın “ben zaten gerekli ilgiyi gösterdim” dersin.
Yeni biriyle tanılamaman çok normal çünkü zihnin hâlâ onda. Kalbin doluyken kimseye yer açamıyorsun. Önce ondan bağımsız bir hayat kurman lazım. Arkadaşların işin hobilerin kendinle ilgilenmen yani ✨
Zorlama aşkım. Gerçekten isteyen zorlanmaz zaten gelir konuşur ilgilenir. Sen değersiz değil yorgunsun. Biraz kendine şefkat göster olur mu 🫶🏻