Sürekli ayrılıp barıştığım sevgilimi kendime nasıl bağlarım, onu çok seviyorum ben mi yazmalıyım sürekli?

Sürekli ayrıl barış ve hep aynı neden. Kötü ayrılmıştık, kabul etmedim. Bir süre sonra yine yazdı. Ben de çok konuştum, bak seviyorum, ilgi istiyorum dedim, şımart dedim, kalbinde yoksam olmasın dedim. Seviyorum dedi, buluştuk, o gün de konuştum, hatta yakınlaştık. Eve geçtim, bekledim yazmadı. Bir gün sonra yine yazmadı, ben yazdım. İnsan merak eder, sorar dedim. Müsait değildim dedi. Bir gün sonra yazdı. Akşamı da ben yazdım, canım falan diyor ama kısa kesmek istiyordu. İyi geceler dedi, ben de o tavrına kırıldım. Zaten buluştuktan sonra da yazmamıştı, onda da ilk yazan ben oldum. İki gün konuşmadık, o yazdı, öldük mü kaldık mı sormadın diye. Ben de umursamaz davrandım, işim vardı dedim. O böyle yapınca ben de sıcak olamıyorum, yazsam bile kırgın oluyorum. Sonra da 10 gün ne o yazdı ne ben, bekledim tekrar yazar diye, yazmadı. Yine ben yazdım seni gördüm bahanesiyle. Son mesajları atıyorum, görüldü attı bana. Sosyal medyada takipleşmiyoruz, Facebook engelliyim. Bu şekil ayrılırsam yine kendimi suçlarım, içimde sevgisi bitsin istiyorum ya da adan etmek istiyorum, nasıl başarırım bunu yoksa ben mi sormalıyım? Başta barışma şartımı da attım size ss alıp

Sürekli ayrılıp barıştığım sevgilimi kendime nasıl bağlarım, onu çok seviyorum ben mi yazmalıyım sürekli?

Ona şart sunarak barıştım

Sürekli ayrılıp barıştığım sevgilimi kendime nasıl bağlarım, onu çok seviyorum ben mi yazmalıyım sürekli?
Sürekli ayrılıp barıştığım sevgilimi kendime nasıl bağlarım, onu çok seviyorum ben mi yazmalıyım sürekli?
Sürekli ayrılıp barıştığım sevgilimi kendime nasıl bağlarım, onu çok seviyorum ben mi yazmalıyım sürekli?
Sürekli ayrılıp barıştığım sevgilimi kendime nasıl bağlarım, onu çok seviyorum ben mi yazmalıyım sürekli?
Cevapla