Ayrıldığım sevgilim sürekli yazıp duruyor, yaramı tazeliyor. Onun yüzünden bütün sosyal medya hesaplarımı, Telegram’ımı, her şeyi kapattım. Numaramı bile değiştirdim onun yüzünden. Ama özel numarama yazıp duruyor. Asla konuşmak istemiyorum, ama yazdıkça da yaram tazeleniyor. Hiç bu kadar zor duruma düştüğümü hatırlamıyorum. 😔
Ayrıldığım sevgilim sürekli yazıp duruyor, yaramı tazeliyor. Ne yapabilirim?
O sana zarar verdiğini bile bile hâlâ yazıyorsa, bu artık sevgi değil, sadece kendi vicdanını rahatlatma çabasıdır. Sen bir adım ileri gitmeye çalıştıkça, o seni geçmişe çekiyor. Yaralarını sen sarmaya çalışırken, o tekrar tekrar kabuklarını kazıyor. Bu durum seni yormasın diye kapattığın her şeyi bile aşıp hâlâ ulaşmaya çalışıyorsa, bu sınır tanımamaktır. Sessiz kalman bile yeterince net bir cevapken hâlâ anlamıyorsa, senin kırıldığını değil, sadece kendi duygusal açlığını önemsiyor demektir. Kendini suçlama, yorulmakta haklısın. Bu mücadele artık onunla değil, kendi huzurunu korumakla ilgili. Ve sen, kendin için bu sınırı koymakta sonuna kadar haklısın.
Kendisi , seni kaybetmek için elinden geleni yaptı, kaybedince de değerini anladı.
Şimdi , kafasını taşlara vuruyor. Ne yapacağını şaşırdı. Biliyor ki bir daha senin gibisine asla ulaşamayacak.
Ama sakın sakın yaralarını tekrar kanatma. Seni nasıl üzdüğünü , psikolojik baskı yaptığını hatırla ama onu unut.
Sen nadide bir çiçeksin ve o seni kesinlikle haketmeyen biri.
🌺🌹💐🌺🌹💐🌺🌹💐
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Evet, beni kaybetmek için elinden geleni yapıp, her türlü psikolojik baskı uyguladıktan sonra çekip giden kendisi, suçlu duruma düşen ben, ama yine de geri dönen o, seni son bir kez görmek için neler vermezdim diyen o. Sen beni aldattın, başkalarına tercih ettin ve bitti. Üstelik bunlara bir açıklama yapmadan hemen bütün gemileri yakıp evi terk ettin, neye uğradığımı şaşırdım. Şimdi hiçbir şey olmamış gibi nasıl dönersin? Bunca şeyden sonra benim yüzüme nasıl bakacaksın?
Hala aynı tutku ve aşkla seviyorum elbette. Ama tekrar aynı şeyleri yaşayacağımızı, düzelmeyeceğini biliyorum. Bildiğim için de bağrıma taş basıp unutmayı tercih ediyorum. Bazı insanlar değişmez, değiştiremezsin, mümkün değil
yorumlara yanıtlarını da okudum.. zor ve karışık durum. benim tavsiyem;
1) kararlı ve sabit fikirli OLMA. gözlemle 3. dışardan kişiymişsin gibi.. yazsın, kurcalasın, sana ulaşmak için çabasına ve süresine bak. unutma 3. kişi gibi, yani sen hiç yanıt vermeden sadece izleyeceksin. iki hafta içinde çok fazla yeni düşüncen oluşacak göreceksin
2) anlattığın profil kadına karşı saldırganlaşan profil. okb olabilir. bunu iyi değerlendir.. bir süre için tek başına sokağa çıkma... erkek aile üyseiile çıkmaya bak.
bolşans.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Umursamazsan o da sıkılır bi yerden sonra daha rahatsız etmez
1
7 Yorumla
Soran
1 yıl
Ben de öyle düşünüyorum canım. Israrla, inatla yok sayacağım, cevap vermeyecegim
Geçenlerde bu sitede biri daha beni Pınar Altuğ’a benzetti. Beni bir sürü ünlüye benzettiler ama ilk defa Pınar Altuğ‘a benzetildim, bu sitede. Onun gibi güzel, naif bir kadına benzetilmek ne kadar güzel, çok gurur verici. Çok teşekkür ederim
Gizemciğim, içim cız etti okurken. Bu kadar uzaklaşmak istemene rağmen sana hâlâ yazması gerçekten çok zor bir durum, seni fazlasıyla anlıyorum. Senin iyileşmen için mesafe şart✨, o yüzden kendini suçlu hissetmeden tüm iletişim yollarını kapatabilirsin. Hayatına huzuru davet ediyorsun aslında, bu kadar basit! Dostlarından ve ailenden de destek almayı unutma, güçlü kızsın sen! 💜 Yalnız hissetme, buradayım. İstersen Orço’yla cool bir yemek yapıp kafanı dağıtabiliriz.
Aranızda geçen durumu ve ayrılma sebebini bilemiyorum, aranızdaki bağı senin düşüncelerini de bilemiyorum. Yazıdan anladığım kadarıyla kafanda bir yerlerde hala unutma aşamasındasın ama bu insan önüne çıkarak buna mani oluyor. Eğer ayrılma gerekçeniz çok ciddi bir şeyse ben engellemenizi öneririm insanlar konuşur konuşur ağızları iyi laf yapar, sözde pişman olur ama. Huy değişmez bu her seferinde sana aynı şeylerle gelecek. Bence birlikte yapamayacağınıza kararlıysanız geri dönüş yapmayın, ısrarla engelleyin illaki pes edecektir.
Bu artık iletişim değil, duygusal sınır ihlali. Sen açıkça istemediğini belirtmişsin, hâlâ ısrar ediyorsa bu senin değil onun sorunu. Kendini suçlama. Gerekirse savcılığa başvur, rahatsız edilmek zorunda değilsin. Yaranı kapatacak olan; sessizlik, huzur ve mesafedir.
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Evet, ben seni unutmakla meşgulüm, ben günlerdir ne haldeyim, neler çekiyorum ama köşeme çekildim, acımı yaşıyorum, sürekli yazıp yaramı tazeliyorsun. Madem bu kadar çok seviyordun ihanet etmeseydin. Yahu ben senin telefonunda birkaç tane kadının fotoğrafını yakaladım. Kaç kere sosyal medyadan başka kadınlara arkadaşlık isteği gönderip kabul edildiğinin şahit oldum. Tamam, istediğine git, unut artık beni. Bazı nedenlerden dolayı bu numarayı değiştiremem. Sonuçlanmasını beklediğim bir şey var. O yüzden bu numarayı değiştirmem imkansız
Bence sana yazan yerden de engelle, senin gibi bir kızı aldatmak ve üzmek basit bir durum değil. Olayı bildiğim için söylüyorum. Onsana layık biri değil. Sen her ne iş yapıyorsun yap, kişiliğin, karakterin ve kalbin daha sadık ve dürüst insanları hakkediyor. O sana layık biri değil.
tamam seni anlıyorum ama yazdıkça seni iyileştirmiyo tam tersi yarayı deşiyo artık senin kendini koruman lazım yazarsa da yazsın ama sen bi daha dönüp bakma cevap verme zamanla susar zaten
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Zaten öyle yapıyorum. Asla görüldü bile atmıyorum. Zamanla umudu kesip bir daha yazmaz. İstediği kadınla gönül eğlendirirsin artık. Umarım 🤞 mutlu olur. Onu hep seveceğim, kalbimin derinliklerinde hep onun yeri ayrı olacak. Ama yaptığını affedemem
Her şeyini kapattığın halde numaranı bile değiştirdiğin halde bu sana nereden ulaşıyor orasını çok merak ettim
1
14 Yorumla
Soran
1 yıl
Özel numaramı biliyor, oradan yazıyor. Önceleri numarasını rehberimden sildiğim için profil resmim görünmüyordu, bu yüzden onu engellediğimi sanmış, yazmıyordu. Çok sonra denemek için yazmış, engellemediğimi görünce mesajları yağdırdı
Bence numaranı bile değişimin fenesini Zira bu sene çok farklı rahatsızlıklar noktasından getirip Allah korusun ki hani canını sıkmak istemiyorum Beni sakın yanlış anlama ama bunun ilerisi Haberlere çıkıyor Kendine dikkat et olur mu 🙏🙏
Ben tabi biraz ileri boyutta bir şey söyledim ama tabii ki öğrenmemiş olmaz yani yapanları görüyoruz da daha başında yaşamıyoruz sonuçta ama yine de çok rahatsız oluyorsan numaranı bile değiştireyim en azından benim fikrim
Eğer bir daha yazarsa ya engelleyeceğim, ya da artık bu numaramı da değiştireceğim. Aslında şu an kullandığım bu numarayı da değiştireceğim, çok az kaldı. Ama sonucunu beklediğim bir şey var, o sonuçlandıktan sonra bu numarayı değiştirip tamamen her şeye yeniden, sıfırdan başlayacağım. Geç olsun ama güç olmasın
Evet beni de çok güzel tahmin ettin Bu arada şu an Herkesin yaptığı hata insanları yüzeysel tanımak bir lafa bir söze bakarak insanlar hemen engelliyor arkadaşlıktan çıkarıyor Halbuki bir insanın içine ineceksin Onu tanıyacaksın edeceksin ki bunun örneğini ben sana vereyim iş yerinde ilk girdiğim zamanlar ki ben işimi çok düzgün yapan biriyim herkesin tarafından sözlü tacizlere Maruz kaldım mobingdir Şudur budur bak aradan bir yıl geçti şimdi o bana zamanında laf atanların hepsi Önünde saygı ile eğiliyor 😊😊
Bazen insanın kendini ispat etmesi için Allah ona şans yaratır, alan yaratır. Allah sana da bu konuda şans vermiş, sen de kendini ispatlayarak onları yanılttmışsın. Tebrik ederim gerçekten
Bazen senin varlığın, kendini ispat etmen bazı insanlarda pişmanlık yaratıyor, geri vites yaptırıyor. Sende de öyle olmuş. Gerçekten başarından dolayı tebrik ediyorum seni…
Bu Hayatta Allah'tan başka kimseden korkmam emin ol yanlış anlama lafın senin gibi tatlı insanların dışında ama İnsan Denen varlıktan Ben asla ve asla korkmuyorum Hayallerim için ideallerim için bütün başarı adımlarını tırmanırım O öyle demiş bu böyle demiş İnan zerre umurumda bile değil
Tepki vermezseniz yapmaya devam edebilir genelde yalnız olduğunuz için böyle yapmaya devam eder. abileriniz olsaydı bu şekilde rahat davranamazdı ornek :)
Ben bir süre sonra umudu kesip bir daha yazmaz diye düşünüyorum. O yüzden sessiz ve tepkisiz kalıyorum. Zamanla o da anlar her şeyin kesin bittiğini ve vazgeçer. Ben de istemezdim böyle olsun, işler buraya kadar gelsin ama sürekli başka kadınlarla gönül eğlendiren, başka kadınlara yazan birinden bana yar olmaz
Sessiz kalmak sadece duruma göre bir cevaptır. Bu Klişe cümle her yerde işe yaramaz ve yaramamış da:) bazılarına gereken cevabı veya tepkiyi direkt vermek gerekiyor, ki akıllansın ve bir daha yapmasın :)
Bende genel olarak böyle bir huy vardır. Kimseyle polemiğe girmem, haksızlığa uğradığımda bile asla kimseye bir şey demem, cevap vermem. Bu kimseye taviz vermek istememekle alakalı bir şey. Susmakla bir çok şey söylemek mümkün olduğunu, susmanın da aslında bir cevap olduğunu düşünenlerdenim. Konu ne olursa olsun cevap vermem
Ayrıldık bir sene oluyor artık ama hala kabullenemiyor. Sürekli her gün yer mesajlar konuşmak istemeler engelleyince daha çok delleniyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️ cevap vermiyorum hiçbir mesajına.
kötü bir şekilde konuşmuyor ama bana psikolojik baskı uyguluyor sürekli. Hep aynı şeyleri söylüyor. eskiden şunu yaptık bunu yaptık her şeyi çok güzeldi , neden böyle olduk falan filan
Konuşmak istemiyorum sg bi daha yazarsan polise veririm de sende istemem yan cebime koy yapıyorsun.
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Hayır canım, o kadar sert olmaya, kaba konuşmaya gerek yok. Görmezden gelirim, yok sayarım, bir süre yazdıktan sonra cevap vermediğimi görüp yazmaz da zaten. Zaten bundan sonra yazacağını da zannetmiyorum. Çünkü kaç kere yazdı cevap vermedim, artık bir daha da yazmaz
Güzel sözlerinize, iltifatınıza çok teşekkür ederim. Çok naziksiniz, o sizin bakışınızın güzelliği. Ayrıca iyi anlamda söylediğinizi anladım zaten, sadece sizden duymak istedim. ☺️🙈
Valla ilk 3 seneyi pek hatırlamıyorum, ama diğer 33 e yakinen şahit oldum ki, yüce yaradanın şahsını eğlendirmek için yazdığı bir sitcom un baş rolünden ötesi değilim. Hani şöyle ucuz.. nerede gulenecegini dikte eden kahkaha efekti olanlardan..
sana ulasmasina izin verirsen tabi rahatsiz edip durur saba ulasabilecegi heryerden engelle herseyini degistir gerekirse yeni bir hesap ac demekki duzgun yapmiyorsun
Maalesef çok zor gerçekten, Allah sabırlar versin. Sevdiğim bir hocam vardı "insan alışır varlıktır" derdi. Geçer elbet bu zor zamanlar da. Ama bir şans daha vermek tekrardan büyük bir hayal kırıklığına da yol açabilir ki dediğin gibi bazı şeyler de aynı olmaz. Atlatacaksın dayan biraz <3
Erkekler işte. Konuşmak istiyorsan konuş, canın ne yapmak istiyorsa onu yap. Duygularını bastırma. Ama onun niyetinden de emin olmadan adım atma. Niyeti kötü olabilir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Neden ayrıldınız eğer cinsellik varsa bakire değilsen amacı sadece cinsellik yaşamak için yazıyor nett
Küfretmek bana yakışır mı? Yaşadığımız o güzel günlerin hiç mi hatırı yok? Yaşadığım anılar çok büyük saygı duyduğum anılar, o yüzden bana yakışmaz böyle şeyler
Canım benim, çok tatlı yazmışsın, çok teşekkür ederim. Yazdıkların tatlılık içeriyor. Açıkçası zarar vereceğini düşünmüyorum. Çünkü çoğu zaman evde oluyorum, dışarıya çıkmıyorum. Çıktığımda da o beni nereden görecek? Dışarıya ne zaman çıktığımı nasıl bilecek? 24 saat buralarda olamaz ya? Zaten ona çok uzak bir yerde oturuyorum. Ben tepki göstermezsem o bir süre sonra umudu kesip yazmaz diye düşünüyorum
Heralde bu insan sizi aldatmış ve sonradan dönmeye çalışmış eğer biraz daha yazarsan hukuki yollardan hakkımı arayacağım diyerek tehdit edin yumuşak olmayın böylelerine karşı