Sevgilim var ama eski sevgilim yazıyor sürekli. Eskisinden çok daha fazla ilgileniyor. Ne yapmam lazım? Psikolojimi bozdu artık?

lütfen okuyun biraz uzun ama😞

Benim 5 yıllık iliskim Ocak ayında bitti.
yanlis yaptım ve benden ayrıldi.

Bu zamana kadar onu hic üzmedim hatta o kadar çok değer veriyordum, yazıyordum arıyordum ama hep ben yapıyordum.
O da soguk davranıyordu bazen tersliyordu, telefonda konuşmak istemiyordu.
Sogumustum..

Arkadaşlarla oturuyorduk bi gün biriyle tanıştım ama iyi arkadaş olduk. Aradan birkaç hafta geçti oyle Arada yazardı. Rus kızlarıyla takılıyor diye ben de şakalaşıyordum git evlen de kurtulalım diye..

Sonra bir şeyin farkına vardım, benden hoşlanmaya başlamış. Ve bunu bana söyledi.

benden hoşlanmaya başladı, ilgilenmeye başladı.
Sevgilimden çok o yazmaya başladı.
Ve bu benim ilgimi cekti.
ve ben onunla konuşuyorum diye tabi ki sevgilim benden ayrıldı. Yanlış yaptığımın farkındayım. Konuşmamalıydım. Bu durumda kimse kimseyi affetmez.

O kadar pişman oldum ki. İş işten geçti.

3 ay boyunca yalvardım geri dönsün diye.
Psikolojim bozuldu.
Her gün yazdım.. özür diledim. 5 yıl sonuçta.. Olmadı. Gitti daha donmeyecek dedim, ailem olmasaydı şu an belki başka şeyler olmuş olacaktı. Psikolojim bozuldu çünkü..
İyi ki yanımdalar.

bırak seni sevmiyor anla artık dediler.
Sen yoluna devam et dediler.. dedikleri gibi de oldu. Ve o “arkadaşım” dediğim gerçekten her an yanımdaydı. Ben durumu anlattım. Sevgilim ayrıldı benden dedim.

eski sevgilimden bir mesaj. “Neden vazgeçtin yazmıyorsun artık?” Yalvarmamı istemiş geri dön diye.

Sonra başladı bana yazmaya ben unutamıyorum seni falan filan.. eskisinden çok daha fazla ilgileniyor benimle.. bana cicek gönderdi doğum günümde.

hic yapmadığı şeyleri yapmaya başladı ve kafamı karıştırdı.. ama benim kalbimde bir başkasının olduğunu biliyor.
Olsun kaderinde nasibinde kim varsa onunla olursun dedi. Beklerim dedi.

simdi korkuyorum sevgilime mesaj atar bu kız seni aldatıyor falan filan.. rüyamda bile gördüm bu sabah uyandım ağlamisim uykuda..

ne yapmam lazım canım çok aciyor 😞😞😞
Sevgilim var ama eski sevgilim yazıyor sürekli. Eskisinden çok daha fazla ilgileniyor. Ne yapmam lazım? Psikolojimi bozdu artık?
Cevapla