Evliyken çocukluk aşkıyla yeniden karşılaşınca ne yapmalı, aradaki çekime yenilir miydiniz?

Günaydın herkese. Nasılsınız bakalım bugün? Dün ben yolda bir arkadaşımla karşılaştım, daha doğrusu çocukluk aşkımla. Oturduk bir yerde sohbet ettik biraz. Tamam ben evliyim, biliyorum. O da yeni evlendi zaten ama birbirimizi çok seviyoruz. Bana dedi ki "evlendiğime pişmanım" kızın ailesi çok karışıyormuş her şeye, kendi ailesini bilmiyorum ama. Ben de dedim "neden acele ettin evlenmek için" sustu. Gerçekten bin pişman olmuş, her şeyden soğumuş, sanki tükenmiş biri var karşımda... Ama hiç iyi değildi, moral olarak. Aslında evlendiğime ben de pişmanım biliyor musunuz, çünkü ben de biraz acele ettim evlenmek için, sırf çocuğum için duruyorum, daha doğrusu katlanıyorum... Neyse boşverelim bu konuyu. Benim size sormak istediğim şu. Eğer siz evliyken çocukluk aşkınız aylar sonra karşınıza çıksa, bir de aynı mahallede olduğunuzu düşünün, karşılaşmamak zaten imkânsız, illaki karşılaşırsın ama bir yerde oturup sohbet etmek, sarılmak, elinden tutmak, dudaklarından öpmek apayrı bir şey. Ne yaparsınız size de öyle olsaydı?
Evliyken çocukluk aşkıyla yeniden karşılaşınca ne yapmalı, aradaki çekime yenilir miydiniz?
Cevapla