Sevmeden yaşar gibi hissediyorum, eski heyecanım ve güven duygum neden kayboldu?

Birini çok sevdim ama artık tüm bağımız koptu. Artık eskisi gibi hissetmemeye başladım. Yani birinden hoşlanamıyorum artık. Eski enerji ve yazışmalar çok çocukça gelmeye başlıyor gibi geliyor. Heyecanım yok yani. Ne oluyor bana? Ama o eski heyecanı ve beni özlüyorum. Geri getiremiyorum kendime. Başka biriyle tanış flörtleş falan demeyin. Heyecanım yok birisinin beni sevebileceğine inancım yok artık. Güven duygum da zedeli

Sevmeden yaşar gibi hissediyorum, eski heyecanım ve güven duygum neden kayboldu?
Cevapla