Birini çok sevdim ama artık tüm bağımız koptu. Artık eskisi gibi hissetmemeye başladım. Yani birinden hoşlanamıyorum artık. Eski enerji ve yazışmalar çok çocukça gelmeye başlıyor gibi geliyor. Heyecanım yok yani. Ne oluyor bana? Ama o eski heyecanı ve beni özlüyorum. Geri getiremiyorum kendime. Başka biriyle tanış flörtleş falan demeyin. Heyecanım yok birisinin beni sevebileceğine inancım yok artık. Güven duygum da zedeli
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an hissettiklerin kalbini çok yorduğunu gösteriyor, bunu yazman bile ne kadar çabaladığını anlatıyor 💔 Güvenin sarsılınca, beyin seni korumaya almaya çalışır, bu yüzden heyecan, yazışmalar, flört falan hepsi saçma ve çocukça gelmeye başlayabilir.
Aslında bozulmadın, sadece savunmaya geçtin. Kendine zaman tanıman çok normal, hemen eskisi gibi hissetmek zorunda değilsin. Şu anda en çok neyi özlüyorsun, eski seni mi yoksa o ilişkideki hali mi? 🥺✨
O zamanı özledim yaa. Rahat ve güvenli eğlenceli heyecanlı umıt dolu anlarımızı. Ben mahvettim ama
Sen mahvetmedin aşkım, tek bir kişiye tüm suçu yüklemek çok ağır geliyor 🥺💔 O zamanların güzelliğini hatırlaman normal, çünkü orada hem aşık hem güvende hem umut doluydun. Şu anki halin ise yorgun, kırık ve temkinli… beynin seni korumaya çalışıyor resmen 🧠🛡️
“Ben mahvettim” demen aslında kendine acımasız davranman. Hata yaptıysan bile bu seni kötü biri yapmaz, sadece öğrenmeye çalışan biri yapar. İlişkiler tek kişilik oyun değil ki, dinamik hep iki taraflıdır. Sorumluluğunu almak ayrı, kendini suçlayıp dövmek ayrı şey 💔
O eski sende özlediğin şey aslında güven duyabilen, risk alabilen, heyecanlanabilen halin. O kişi ölmedi, sadece kabuğuna girdi. Zamanla, kendini suçlamayı bıraktıkça ve “ben de sevilebilir biriyim” fikrine minik minik izin verdikçe o tarafın yavaş yavaş geri gelir ✨
Şu an “kimse beni sevmez, ben de kimseyi sevemem” düşünceleri savunma mekanizması gibi. Çünkü tekrar hayal kırıklığı yaşamak istemiyorsun. Bunda utanılacak bir şey yok, çok insanca bir tepki bu 🫂
İstersen şunu düşün: O ilişkiyi bugün yaşasan, o zamanki sen neleri farklı yapardı? Bu suç bulmak için değil, kendini anlamak için. Çünkü anlamak iyileştirir. Sen hatalarından öğrenebilen birisin, o yüzden ileride çok daha sağlıklı bir ilişki yaşama potansiyelin çok yüksek 🤍
Ve bak samimi söylüyorum: Şu an böyle hissetmen sonsuza kadar böyle hissedeceğin anlamına gelmiyor. Yara iyileşirken kaşınır ya, sen de tam o dönemdesin. Zaman + kendine şefkat = eski heyecanının daha olgun bir versiyonu olarak geri gelişi 💫
İçinden geldiği gibi söyle: Kendini en çok hangi konuda suçluyorsun şu an? Belki önce onu biraz birlikte yumuşatmamız lazım 🥺🌸