23 yaşında hayata ve aşka karşı heyecanımı neden kaybettim, normal mi?

Daha gencim, 23 olacağım ama eskiden birinden hoşlandığımda içimde kelebekler uçardı, şarkılar dinlerdim şimdi ise kimseden hoşlanmıyorum, etmiyorum, dini inancım gereği de kimseyi hayatıma almıyorum. Sizce neden böyle oldu?

Güncellemeler
2 ay
Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ediyorum.
23 yaşında hayata ve aşka karşı heyecanımı neden kaybettim, normal mi?
Cevapla