50 yaş üstü erkekler evlilikten ne bekliyor, kadını hizmetçi gibi görenle evlenmeye değer mi?

Ömür gerçekten çabuk geçiyor ve ben şurada nasipse birkaç ay sonra 46 yaşıma gireceğim. Her ne kadar yaşımı göstermesem de, eli yüzü çok şükür düzgün bir insan olmamda, karakterimi, ahlakımı, aklımı beğensem de sonuç olarak biyolojik olarak yaşıyoruz ve yaş aldıkça yok kaynana derdi yok görümce derdi ile uğraşmak zorunda kalırsam diye aklıma geliyor bazen ve sürekli evin hizmetkârı gibi yaşamak bunları istemiyorum. Elbette ki evimin temizliğini, yemeğini yapacağım ama beni bir hizmetçi gibi gören bir eşle asla evlenmek istemiyorum. Zaten akıllı bir adam da hayat arkadaşı arar ve kadının değerini bilirse zaten kadın bunları severek yapar ama bana sanki erkekler genelde kadını evinde düzen olsun, affedersiniz bedava sevişeceği kadın olsun, dışarıdan ev erkeği gözüksün diye istiyorlar gibime geliyor. Yanılıyor muyum?

50 yaş üstü erkekler evlilikten ne bekliyor, kadını hizmetçi gibi görenle evlenmeye değer mi?
Cevapla