Şimdi bunu sıralama yapabiliriz Birincisi - Annesinin baskısı oğlum evlende senden kurtulayım dağınıklığından hizmetinden -kibarcası da evlende bir yuvan olsun İkincisi -erkekte Evet bıktım annemin dırdırından biraz da karım çeksin başka ihtiyaçlarım da gideririm biraz da severim parada getiririm tamam işte Kibarcası -seni seviyorum bir ömür mutlu olacağız söz veriyorum sana çok güzel bir hayat vereceğim
Kız kardeşi -Bıktım abim başkasından her şeyme karışıyor telefonumu karıştırıyor evlense de kurtulsam ondan Kibarcası - Yenge çok şanslısın benim abimle evlendiğin için çok mutlu olacaksınız eminim sinsi gülüşler hihihi
Babası Sen adam olamazsın sen hiçbir şey olamazsın evlende belki bir şey olursun Kibarcası - oğlum evlenecek adam olacak torun verecek aferin oğluma borçlarına ödeyecek evine de bakacak bana da yardım edecek
Kısacası toplumumuzda ülkemizde bu zihniyette bir çok insan var bu şekilde evlendirip ömür boyu mutsuzluğa sürükleyen gençlerin vahim hayatı ve Kısaltılışı diyebiliriz 💯
İlk sıradaki sebep. Burada bekar lafın yorumlarına bakıyorum erkekler haklı diyor sanıyorlar ki zengin erkekler onların elini sıcak sudan soğuk suya sokmayacak.
Zaten insanın beyni kalbinden başka art niyet olarak yola çıkıyorsa ne o evlilikten hayır beklemeler ne o sevgiden ne o yuvadan o yüzden insanların önce bir zihnini temizlemesi lazım cahillikten kurtulması lazım bunu hemcinslerim için de söylüyorum zaten biz bu raddeye geldiysek bu sonuçların hepsi hemcinslerimiz yüzünden onların büyüttüğü sorumsuz Kendini yetiştirememiş evlatlar yüzünden kız erkek fark etmiyor
Kaldı ki sevgili, flört adı altında yıllarca sonu belli olmayan ilişkiler var. İnsanlar resmen kendilerini KİRALIK eşya gibi kullandırıyorlar. Bu tarz ilişkilerin veya uzun süren birlikteliklerin hangisi mutlu bitmiş. Göremezsiniz. Kendi yanı başımdaki arkadaşıma yıllarca söylememe rağmen bu adam seni aldatacak, bırakacak dememe rağmen ve özel durumlarını bilmesine rağmen ısrarla devam etti ve sonu hüsranla bitti.
Bu devirde bir çok insan Evlilik için imza atmaya korkuyor. Sorsan " ben seni çok seviyorum " ama yersen. Ama insanlar buna ısrarla devam ediyorlar.
Ben 40 yaşında evlensem yine çalışan kadınla evlenmek istiyorum ev işlerinin yarısını yaparım evet kendi çıkarım için çalışan kadın istiyorum evin tüm maddi yükünü almak yerine ev işinin yarısını yüklenmek daha kolay benim için
Bu boş bir düşünce tarzıdır! Benim babam günde 12 saat çalışırdı. Sabah 8 akşam 8 yüzünü pek göremezdik akşam 10-11 gibi uyurduk! Şimdi bu adamın fabrikada ne kadar ağır şartlarda çalıştığını ben biliyorum. Bize yaşadığı süre zarfında hiç sıkıntı cektirmedi. Biz küçükken yazın tatil yapalım diye hafta sonları pazarda limon, portakal satmisligi var! Şimdi ben bu adamin hakkını yiyemem! Erkekler kadinlar gibi hafif kosullarda calismiyor! Sicacik evinde konfor alaninda bulaşık çamaşır temizlik yemek yapmak bu kadar da zor bisey değil!
Evlilik Allah yolunda yapılması gereken bir sey aslında Allah rızası için Allah yolunda hayır bir eşin hayırlı bir evladın olursa dininde imanında olursan evlilik güzel olur ama yok ben bundan uzak duracam durmaya devam edecem ama benim evliligim güzel olsun cok güzel olsun dersen nahh olur kaldı ki zaten biz Allahın yolundan sapıp sapıttığımız icin haram günah ne varsa işliyoruz sonra kalkıp vayy bize ne oldu diyoruz tabiki bu halde oluruz daha kötüsü oluruz zaten biz böyle devam ettikce hic bir seyimiz düzelmez asla ve asla evlilikler kalmadı millet sapıttı iyicene çünkü yeni nesil denile Z kuşagı var bunlar Zottirik kuşağı oluyor dinsiz imansız kafir olarak yetişiyorlar hic düzgün yetişmeyeceklerde beyni bacak arasında calısan bir nesil yetişiyor kızında erkeğinde
Kullanilmaya gelince kadin kullanir erkek kulanmaz ki evlilik de normal de kullanmak yoktur işte Allah yolunda onun rızası ile evlilik yaparsan hatta ve hatta yaşarsan o zaman senden iyisi yokktur
Evlenecek birini bulamamışlardır hiç asık olmamışlardır çocuk sahibi olmak istiyor olabilirler bir suru sebebi var bunun ama hizmetcilik olacagini sanmıyorum oyle olsa eve gundelikci tutar daha az para harcar dürüst olmak gerekrse her kadında melek değil yani erkekleri enayi yerine koyup kullaniyorlar
Hangi devirdeyiz evli erkekler ev hanimi ommasina ragmen tek izin gunlerinde bile ev işi yapiyor senin dedigin durumu ben hic gormedim cevremde vardie belki ama ben gormedim bence abartiliyor biraz
Aptalca tiriplere girmeyen ne isrediğini bilen kıskandırmak için uğraşmayan kolumuza taktığımızda yakışan çocuksu hareketleri olmayab kültürel anlamda kendini yetiştirmiş mantıklı düşünebilen her konuda güvenebilinecek yaştaki kadınlar genelde 30 üstü olduğu için. Erkenden evlenip başımıza dert mi edinelim.
Geç yaşta evlenmesinin nedeni değil, nedenleri vardır. - Fikren olgunlaşması gerekir. - İşe giderken kendisine verilen siperişleri sağlayabilecek parayı kazanabilecek meslek edinmesi gerekir. - Kadınları tanıyıp doğru kadını bulması zaman alabilir. - Evlenmek için lazım olan parayı biriktirmesi gerekir. - Yukarıdaki koşulları oluşturmaya çabalıyorken bezmiş olabilir. - Kendisine HAN olacak kız babasının PRENSESİ kendisini ondan çok kaçırmış olabilir. Kısacası o kadar çok neden varken niçin erkeğin bencilliğine indirgenir anlayamadım doğrusu. 🤔
Çalışmayan kadın isteyen erkeklerin evlenme sebebi açıkçası bu bence. Hazır yemek, temiz çamaşırlar, temiz ev. Oh ne rahat ama kadını hizmetçi, bakıcı ve aşçı olarak gören, evliliği de bu niyetle yapan kişiler mutlu olamıyor
Yani şimdi erkek çıkarı için denilmez herkesin hayatta bir cikari herkesde var kadın bi şekilde hayat idam ettirebiliyor ama erkek zor. Kadına desteği ihtiyacı var diyelim.
Geç yaşta evlenme kararı almanın tek sebebi kendilerine hizmet edecek biriyle evlenme düşüncesi olamaz. Bu düşünce genç yaştada olabilir bunu ileri yaşlara bağlamak akıl karı değil.
En basidi maddiyattan ötürü +30 yaş sonrası evlenme kararı alan bir çok erkek var. Sağlıklı olanda bu zaten.
Hayir tam aksine yuva kurmaya gerçekten niyetlendikleri için evlenirler. Asil erken evlenenler annelerine ve kendilerine hizmetçi aradıkları için erken evleniyorlar.
Hayir bu düşünce yasla alakali degil bir kultur var ataerkil gibi ama aslinda ata erkil de degil tuhaf bir cahilane dusunce kadini hizmetçi goren yasa takilmaz bu konu
Şu hizmet lafını hangi düşük zekalı çıkarıyor anlamış değilim kadın evine yemek yapıyor adam evine ekmek getiriyor diye hizmetçimi oluyor artık şu zihniyetlerin değişmemesi lazım kim bu SLK kıyasları yapıyorsa
Kadın evine sürekli vakit harcamak zorunda değil onunda yaşam biçimi var gezecek eğlencek eve hapsolmayacak ama evde üzerine düşen görevi varsa yapsın her şey karışıklık li kocasıda üstüne düşen görevi yaptığı sürece sorun yokki kardeşim
Bişi dicem hizmet etçeğini bile bile bir kadının durumu varsa kendine bakabiliyorsa neden evlensin o yaştan sonra erkeklerde muhtaçlık biri çekip çevirsin donları yıkasın muhabbeti benim gördüğüm o yaşta evlenen kadınların %90 ı evin var mı araban var mı maaşın ne kadar evlerden birinin üstüme yap laflarıyla evlenmişti
Bu bişeyi değiştirmicek erkek yatçak kadın temizlik yapcak yemek yapcak bide yatakda görevini yapcak mantığı bende yok. İyi gün var kötü gün var ben ağırlıkla yaparım kıyamam
Benim çevremde gördüklerim öyle değil aile olarak aşçılar ve temizlik sorumluluk dahil tek başına yaşamayı seviyorlar. Bir kadın evdeymişçesine düzen ve tertibe sahipler. Erken evlenmek istiyor çünkü kadın sıcaklığı ve şefkati seven bir erkek
Bence sen bütün erkekleri aynı sanıyorsun, at gözlüklerini çıkar abimi benden daha iyi kim tanıyabilir? Hiç tanımayan görmeyen duymayan kalıpların etkisi altında bir kadın mı?
Bu devirde çoğunluğu çıkarı için evleniyor artık ama genel olarak erkekler hizmetçi evde süs eşyası niyetine duracak birini arıyor kadınlarında çoğu kendisine maddi anlamada bakacak birini bu devirde maalesef gerçek bu 🤷🏻♂️
Bu devirde ev kurmak, ev gecindirmek ne kadar zor farkinda misiniz? Uni oku, is bul, birikim yap, gelecegini hazirla derken evlenecek duruma gelmek zaman aliyor ister istemez.
Gercekden iyi okumak istiyorsan yaklasik 30 yasina kadar okuyorsun, o zamana kadar elinde isin yoksa neyle gecinceksin, is bulup is olunca sorun degil tabi ama belli bir yasa kadar evlenilmiyor maalesef.
Hayir asil belli bir yasdan sonra evlenen bir kadin zaten o zamana kadar kendi parasini kazanip ayaklarinin üstünde duruyor ve baskasinin avcuna bakcagini sanmiyorum.
evet zaten alacağımızı almışız hayattan, aynı şekilde hayattan alacağını almış, olgunlaşmış bir insanla pekala sadece hayat arkadaşı olmak adına beraber olunabilir.