Aynı anda başkasıyla konuşan bir kızı affedip tekrar güvenmek doğru mu?

Merhabalar. Ben bir süre önce bir kızdan çok hoşlandım. İlk gördüğümde tam hayallerimdeki kişi olduğunu fark ettim, çok istedim onunla konuşmayı ve bir şekilde başardım. Başta bana bakmayacağını düşündüm fakat cesaretimi toplayıp tanışmak istediğimi söyledim ve o da kabul etti. 4-5 gün konuştuk hem de saatlerce konuştuk, ilk defa kendimi bu kadar güzel ifade edebilmiştim ve çok mutluydum, heyecandan yemeden içmeden kesilmiştim. Sonra daha ilk haftaya bile girmeden benimle aynı anda okulun şu meşhur popüler çocuklarından biriyle konuştuğunu öğrendim. Benim öğrendiğimi fark etmiş olacak ki beni takipten çıkarttı. Sanırım 1-2 hafta onunla konuştu ve geri küstüler, bunun üzerinden de 1 ay kadar geçti. Bilmiyorum, ben kendimi çok kötü hissediyorum ve çok düşünceliyim, bu durumda yaptığı şey aldatmaya mı giriyor ne oluyor bunu da bilmiyorum. Yani keşke hiç böyle olmasaydı diye düşünüyorum ve şaşırıyorum çünkü o hiç böyle birisi gibi değildi. Şimdi asıl soruma geleceğim. Şimdi bu anlattığım şartlarda tekrardan onunla barışmam doğru olur mu, yapabilir miyiz, güvenebilir miyim, birisi bana anlatsa çok iyi olacak gerçekten🥲🥲

Aynı anda başkasıyla konuşan bir kızı affedip tekrar güvenmek doğru mu?
Cevapla