Ben dört dörtlük bir eştim ama karım aldattı diyen erkek dürüst olabilir mi?
2 ay
dogruda olabilir yalanda olabilir genelde kimse yuzde yuz haklı olmaz çogunlukla bir tarafın kabahati fazla olmakla beraber iki tarafta suçlu olabilir ama genellikle kimse sorsan her olayda karşıdakini suçlar her zaman
Hiç bir zaman suç tek taraflı değildir. Lakin bazen haklı olsa bile yaptığı bir yanlış ki bu aldatmak da eğer o zaman diğer suçların önemi kalmıyor.
Hey sen, boşanma hikayelerinde kimse %100 masum olamaz bence 💔 "Dört dörtlük eş" diyen erkek muhtemelen kendi hatalarını görmüyordur, ilişkiler karşılıklı emek ister 😔 Aldatma acıtır ama tamamen suçlamak adil değil. Sen ne düşünüyorsun bu konuda, deneyimın var mı? ❤️
Cevap
20Cevap
Kimse mükemmel olamaz, her zaman sorun iki taraflıdır ve geçmişinde olan insanı suçluyor ise bu onun karakterini gösterir..
Ne diyecekti ben aldattım oe'yım mı diyecekti
Böyle bişey oldu diyelim, bunu dillendirip söyleyen erkek adamlık yoksunudur zaten, anlaşamadık ayrıldık deseydi adamın dibi derdim
Hiçbir suç üstlenmiyorsa kaç. Kimse sütten çıkmış ak kaşık değil.
Yalan söylüyordur. İki taraf da çöptur yüksek ihtimal
Dürüst olamaz ayrılık varsa her iki tarafta da eksiklik vardır
Dürüstlüğünü eski karısı hakkında söylediği cümlesiyle anlayamazsın. Sana olan davranışlarına ve iletişiminizi bakarsın gecmis önemsiz
Dogru soyluyor olabilir cok kadindan duydum esi cok efendi diye esini bosamis. Firlama olmayinca sıkıcı oluyor erkekler. Bizim icin de aynisi gecerli cilveli zor zapt edilen kadinlar bizi daha mutlu eder
Hiç kimse yüzde yüz haklı değildir elbet onun da vardır bir kabahati
Yalandır. Çünkü kimse kolay kolay ben suçluyum demez.
Anlaşamamak ayrı aldatmak ayrı birsey. Haklı olabilir.
Asla.. İki taraflı dinlemek lazım
Karısına sor bide kimse ayranım ekşi demez
Kimsenin yaşantısını bilmeden tek taraflı dinleyip. yargilama. yapamayiz
Hayır yalan vardır o olayda
Bilemeyiz iki tarafı da dinlemeden
dogru soyleme ihtimali %1 falan
boşanma da genel de iki tarafta da kusur olur
Hayır
Kesin doğru söylüyor kadın şeytandır.
Yalanci a/mck
Boş ver..
Araştırmak lazım
Tek taraflı olmaz
Tanimadan bilemeyiz
Ne bileyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?