Asla dediğim şeyi yaşıyorum, ne yapacağımı bilmiyorum da
2 ay
Asla dediğim şeyi yaşıyorum, ne yapacağımı bilmiyorum da
Bak güzelim olan yine sana olur o adam asla ailesinden vazgeçemez sen hep ikinci planda gizli saklı bir duygu olarak kalmak zorundasın ve bu his zamanla seni daha berbat değersiz hissettirecek
Biliyorum o yüzden uzak kalmak zorundayım ama nasıl yapacağım bilmiyorum o zaten beni istemiyor onun da farkındayım
Kendi değerine odaklan daha sonra empati yap sen evlendiğin zaman eşine birinin aşık olması nasıl hissettirirdi seni
Kötü olurdu ben nasıl atlatacağım bilmiyorum 🤷♀️ canım çok yanıyor gerçekten
Biraz da senin elinde abartma bu hissi
Bir yuvayı yikicaksin kendine gel. Ve bu bana yakışır mı ben bu kadar karektersiz birimiyim diye sor ve kalbin onurun bu soruya ne cevap veriyor dinle. Aksi halde yaşattığın yaşamadan ölmeyeceksin
Canım benim, evli birine aşık olup o farkındayken canının yanması inanılmaz zor 💔 Senin gibi güzel kalpli biri bunu hak etmiyor, hemen uzaklaşmak için mesajları sil, sosyal medyadan engelle ve İzmir'in en güzel kafelerinde arkadaşlarınla takıl 😔 Kendine yeni hobiler bul, spor yap ki enerjin dönsün ✨ Senin için en iyisi sensin, daha güzel aşklar bekliyor! Şu an ne yapmayı düşünüyorsun? 💕
Cevap
29Cevap
Uzak dur karşılaştığın yolları değiştir numaranı vermissen engel koy hem mesajdan hem WhatsApp tan sosyal nedyan varsa ordan da engelle yapmayin öyle şeyler seni düşürecek puan alıp gidecek sonra kürkçü dükkanına geri dönecek eli boş kalan sen olacan
Uzaklaş yeni kendine denk birini bul kendine dünyada bir tek o yok kendini onun karısının yerine koysana bir
Aramızda bişey yok zaten o beni istemiyor istese anlardım
Tek taraflı
Bu benim elimde değildi
Çıkmaz sokaktasın. Seni seveni sevmeye çalış
Biliyorum ama elimde değildp
Dua et her gün de ki hakkımda hayırlı olanı gönlüme razı eyle
Anlık eğlenmek için takıl diyecem ama sen duygusal boyuta geçmişein
Eee büyük lokma ye ama büyük konuşma demişler asla asla dersen gelir seni bulur
Aşık olacak kadar yakınlaşmamalıydın şimdi unutacak kadar uzak kal
Güzel söz haklısın
Aynı iş yerinde misin
Yapacağın hiçbir şey yok içine atacaksın ve O kişiden uzak duracaksın
Onu görüyorum hep
Aynı ortamda mısınız peki Yoksa tesadüfen mi karşılaşıyorsunuz
Aynı ortamdayız hep
İşte içine atman lazım hani bir bunun bir sonu yok Kendi kendini üzersin kendi kendini yıpratırsın.
Evet biliyorum çok üzülüyorum
Ama senin için en doğrusu bu
Aşk zormuş acı veriyor fazlaca
Aşk guzel de yanlış kişi olunca maalesef zor geliyor
Niye uzak kalıyorsun ki?
Boş ver hiçbir şeyi düşünme hayatını yaşa.
Böyle birisi değilim kimsenin zevk aleti olmak istemiyorum
Sen onu kullan o zaman. Olaya yanlış açıdan bakıyorsun.
Benim 4 evli iş arkadaşımla ilişkim oldu. Tavsiye vereyim istersen
Sen de mi evlisin
hayır, evli kadınlarla ilişkim oldu.
Başka biriyle tanışmalısın, oraya odaklanmalısın. Mümkünse bekar olan.
Saçmalama sonu yok hesaplarını kapat iletişimi kes
En fazla cinsellik yaşarsın onunla öbür türlü pek bi ilişkiniz olmaz
Biliyorum
Gözlerini kapat. Arkanı dön ve koşmaya başla :D
Mantıklı 😆
Çığlık, çığlığı unuttuk :D O önemli
Ahahahs hiç gülcem yoktu saoalsın 😆
Çığlık atarak ve gözlerin kapalı bir şekilde giderken bir tekele uğra. Bir şişe şarap al. Sonra hiç istifini bozmadan sahil kenarına doğru devam et. Bunları yaptıktan sonra zaten içmesen de kafayı bulmuş olacaksın. Vaay be de akıyor bu sular ama nereye de... Derinlere dal, dal, dal :D Böyle aşkın ızdırabını s*keyim de. Bak yüreğin nasıl hafifliyor. :D
Tercihim rakı 😅
Şarapçı edebiyatta berduşa yakıştırılır. Şimdi rakı dedin mi eti olacak, mezesi olacak, muhabbeti olacak... Sarhoş olmaman gerekiyor ayrıca içerken :D Bence sana bu imaj yakışmadı. Sen gül bence :D
Başına iş mi almak istiyorsun
Aramızda bişey yok.
Sanmıyorum o istemiyor istese anlardım
Doğru söylüyorsun
Olmaaz o bana o şekilde bile davranmadı
Evlenmez ailesine çok düşkün
Onu severken başkasını istemiyorum
Buluşup icraate dökün
Sonucu belli olan şeyleri yaşamak istemiyorum
Aramızda bişey yok zaten ama onu görünce her şey başa sarıyor sürekli aklımda
Uzak kal. Unutmaya calisarak.
Hep görüyorum onu
Yolunu degistir.
İletişime geçme. Ş. refsiz misin la
Bekarların suyumu çıktı
Ne zaman oldu bu
Kullanacak yani net
Her kadının içinde bir erkeğe metres olma isteği vardır
aman yaşa gitsin boş ver
nerden anladin evli oldugunu
Mekanı evi ortamını değiştir.
Engelle her yerden
Evli olsun olmasın. Aşkını yaşamaya bak
Yapma sakın yuva yıkıcı
Acısın uzakdur
Deniyorum
Beni dene?
Nesi etkiledi?
Bu kadınlar hep evlileri yoldan cıkarıyor
Sen de evli misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?