Yakın erkek arkadaşla dudaklar değdi, artık arkadaşlık biter mi o ne hissediyor?

Hep arkadaş grubuyla buluştuğum yakın erkek arkadaşımla ilk kez tek buluştuk. Hep arkadaş grubuyla buluştuğumuz için özgürce muhabbet edemiyormuşuz galiba. Uzun uzun konuştuk sabahladık. Beni evime bıraktı. Evimin önündeki merdivenlerde de oturduk konuştuk saatlerce. Dedim ben artık gireyim eve. Vedalaşırken sarıldık. Eve girecekken onun hâlâ bana baktığını gördüm. Sonra döndüm yanına bi daha sarıldım ve dakikalarca sıkı sıkı sarıldık. Artık arkadaş değil miyiz? O ne hissediyordur?

Yakın erkek arkadaşla dudaklar değdi, artık arkadaşlık biter mi o ne hissediyor?
Cevapla