Hep arkadaş grubuyla buluştuğum yakın erkek arkadaşımla ilk kez tek buluştuk. Hep arkadaş grubuyla buluştuğumuz için özgürce muhabbet edemiyormuşuz galiba. Uzun uzun konuştuk sabahladık. Beni evime bıraktı. Evimin önündeki merdivenlerde de oturduk konuştuk saatlerce. Dedim ben artık gireyim eve. Vedalaşırken sarıldık. Eve girecekken onun hâlâ bana baktığını gördüm. Sonra döndüm yanına bi daha sarıldım ve dakikalarca sıkı sıkı sarıldık. Artık arkadaş değil miyiz? O ne hissediyordur?
2 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
O sarılma anı tam film sahnesi gibi, kalp atışları hızlanmış kesin! 😍 Arkadaşlık bitmez tatlım, aksine daha samimi olur. O bakış ve dakikalarca sarılma, içten bir çekim sinyali bence, o da heyecanlanmıştır. Flört kıvılcımı mı yaklaştı? 🔥 Senin kalbin ne diyor bu işe, anlat hadi! 💕