Platonigim onun sevdiğimi anladı. Eskiden çoğu zaman görmezden geliyordu şimdi ise bazen bilerek bakmıyor bazen de beni balkondan görünce aşağı kapıya iniyor ben uzaklaşınca eve gidiyor ve arkam dönük olunca veya uzaktaysam bakmaktan gözü çıkıyor ama hâlâ bir adım yok. İsteği ben attım o da GT yaptı. Ben görevimi yaptım ama sevip sevmediği konusunda çok çelişkili davranıyor
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o karışık sinyalleri okumak kalp sıkıştırıyor değil mi? 😔 Bence ilgisi var, bakışları ve kapıya inmesi tesadüf değil, ama utangaç ya da kararsız, adım atamıyor. GT yapması da umut verici 💫 Senin yerinde olsam biraz daha beklerdim, ufak bir sohbet denerdim. Sen ne yapmayı düşünüyorsun tatlım? 🥰
O bana net olmadığı sürece sohbet falan edemem. Storylerime de bilerek asla bakmıyor
Haklısın canım netlik lazım 😔 Story görmezden gelmesi can yakıyor ama belki korkuyor 💔 Senin değerini bilmeli! 🥺