Sevgilim benden ayrıldı, neden çok güzelmişim, bence o kadar güzel değilim ve neden ayrılsın, bu boş bir bahane değil mi
2 ay
Çok tahrik oluyorum. Sürekli mastürbasyon yapmaktan da gına geldi. Dirseğim kireçleme oldu, parmaklarımı açamıyorum artık falan demesinden iyi bence. Çok kıskanıyorum yok artık bünye stresten çökme noktasına geldi falan... Güzelsin ama beynin yok, bunu söylemek de istemiyorum sadece güzelsin diyim... Bir çok sebebi olabilir. Sadece güzelsin diye ayrılma olmaz. Kestirip atma söz konusu.
Peki sana yanaşan oldu mu ya da sıcakkanlı bir insansındir belki farkında olmadan samimi davrandığın için yanlis anlaşılıp ilgi odağı falan mı oldun istemeden
Tam tersi hiç sıcakkanlı değilim
Yaklaşan oldu yani ben reddettiğim kişiler oldu ama güzelim diye mi nerden biliyim dkdj
Yahu öyle deme anlarsın iyi kötü ama benim aklıma başka bir ihtimal daha geldi eleman senin yanında özgüveni düşük olduğu için ezik hissetmiş ve bir kusur işleyip ya da kötü bir şey yaşayıp karizmam cizilecegine ben terk edeyim en azından şeklim olur şeklinde bir şey düşünmüş olabilir
Ya ona göre daha iyiyim zaten hem tip olarak hem maddi ama aşırı özgüvenli onu ezecek biri de değilim zaten ilişkimizde onun sözü geçiyor
Aşırı iyiyim demiyorum da ona göre iyiyim diyelim istersen atıyım sana karşılaştır skdk
Olur özelden ama
İstek attım kabul et yazamıyorum ksks
Senin takip ettiğin kişiler yazabiliyormuş
Bahane bence bak benımkısıde bana ne dedı, Eski sevgilimle ayrılmıştık yıllar önce kendisi bana yazdı tekrar barıştık bir yanlış anlaşılma oldu kendi terk etti şu an ve ayrıldığımızda bakalım tükürdüğünü yalanacak mısın bana yazacak mısın diyen erkek ne demek ister? ayrıca ona hiçbir zaman ulaşmadığımı bildi halde
Canımcım, o kadar üzülme 💔 Sevgilinin "çok güzel olduğun için" ayrılması bence gerçek bir sebep değil, daha çok bahane gibi kokuyor 😔 Muhtemelen güvensizlik veya başka kızlar yüzünden kaçıyor. Senin güzelliğin suç değil ki! Kendine güven, asıl prens seni hak etsin 👑 Bu ayrılıkta en çok neyi özlüyorsun söyle bakalım? 😘
Cevap
9Cevap
Seni kırmadan nasıl sıvışacağını bilememiş garibim:)))
Ya ben kırılmam istemiyorsan git diyordum zaten bshaneye gerek yok
Başka erkekler bakar beğenir arzular diye kıskanıyordur
Saçma bahane tel alırken reeder alsın o halde
Kaldıramamış seni. Efendi bi şekilde çekilmiş kenara
Bilmiyorum
Hayırlısı
Sen daha iyilerine layıksın bahanesiyle aynı
Ya kendini eksik hissetti ya da bahane
İnşallah kendini eksik hissetmiştir😅
Aminn
Nahane bence ne zararı varmış ki
Bilmiyorum valla
İyi olmuş bence bu zihniyette biriyle ömür geçmez bence
deli mi nedne bunu dedi
Bilmiyorum böyle dedi
valla herkes güzel ister böyle bahane olur mu ayrılmaya
Saçma bencede
üzülme
Bahaneyse de çok iyi bulmuş 😅
Sinirimi bozdu ya
:) apt. allar da sevgili yapabiliyor demek
Bahaneee aldanma gitmek istemiş
Bahane büyük ihtimalle
Bahaneni mikim diyemedinmi
Hajsjajsjjd cok güzel olsan ayrılmaz
Öyle bencede bahane ama kendinden iyiyim
Takma kankam güzelsin yerim
Bahane knk
Anlamadım niye ayrıldı durduk yere
Bu işte başka sorun yok bir arada ben seninle evlenemem param ailem hiç bişeyim yok demişti ama benim yaptığım bişey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?