Sevgilimin ayrılma nedeni bir bana mı saçma geldi siz ne düşünüyorsunuz?

Şimdi şöyle bunun en yakın arkadaşı zaten benimde çocukluk arkadaşım bu askere gitti işte fotoğraf atmış altına hayırlı tezkereler diye yorum yaptım kıskançlık yapıp kavga ettik abartamamis mi sizce benim kötü bir niyetim yoktu ki
Sevgilimin ayrılma nedeni bir bana mı saçma geldi siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla