Aşırı b*k gibi bir tipim var stresten kirpiklerimi yoluyorum kirpik kalmadı gözümde gözlerimin altları mosmor madde bağımlısı gibi burnumun şekli falan da kötü cilt sorunlarımds var bilmiyorum bence dsha güzel kızları hakediyor umarım mutlu olur
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Yiaaa kıyamam neden böyle düşünüyorsun sen böyle dersen herkes der çok şu depresyondan bana yaz dertlesmek istersen çok memnun değilsen de herşeyin çaresi var beğenmediğin yerlere estetik yaptırırsın olur biter bam mika rauna erkekti ve çok çirkindi afet oldu afeeeet artık zaten herkes estetik güzeli o gördüğün kendini karşılaştırdığın insanların çoğu doğal değil
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)1 yılO senle mutlu olmuş ki seni seçmiş, istese daha güzeline giderdi elbet demekki sen onu mutlu ediyosun bişey katiyosun hayat enerjisi veriyosun. Bildiğin şu an çocuk mutsuz senin yüzünden hakketti mi peki, kendi kendine gelin güvey olma en güzel dediğimiz kızlar bile aldatılıyor , aşk gözde değil çünkü kalpten olan bişey
00 Yorumla
yapabileceğin en saçma hareket, tam tersine adama daha çok zarar vermiş olursun zaten adam ilk önce seninle sevgili olmuş seni istemiş, o seni beğendikten sonra dış görünümünün anlamı yok sadece kendine iyi bak hijyenli ol ve mutlu mutlu yaşayın, boşuna dramaya gerek yok
062 Yorumla
Soran1 yılAyrıldım bile intihar edeceğim 4 5 gün içinde zaten
- 1 yıl
sadece kendini düşünüyorsun, buna bencil intihar deniliyor. Hayatta olan tek şey sen değilsin bazılarının mutluluğu diğer insanların mutluluğudur, aklını başına getir ve daha kapsamlı düşünmeye başla. Eğer pişmansan ve gönlün hâlâ varsa durumunu birebir anlat adama uzlaşın, aklı varsa hoş karşılanırsın. Hiç beğenmedin mi bu fikirleri? profesyönel yardım gör
Soran1 yılBir kere kendimi düşüneyim hep milleti on plana koydum
Soran1 yılKan alırken parmağıma hastanin iğnesi battı ne bok olduğu da belli değil hasta da kanını bulamadıgim için hiv falan varsa boku yedim demek küçük çocuktu falan ama bilmiyorum psikolojim bozuldu bu yüzden de bunalım döngüsü yüzünden intihar etmek istiyorum
- 1 yıl
hiv cinsel ilişki üzerinden bulaşır, küçük bir çocuğun öyle bir şey taşıması neredeyse imkansız. Özgüvensiz bir durumdasın ve şu an ilgiye ihtiyacın var senin durumun bu, hayat aşağı yukarılar ile dolu şu an normalden daha aşağıdasın diye kendini b*k gibi hissediyorsun ayrıca kadınların duyguları çok daha fazla oynaktır yaşadığınız dönemlerden dolayı bu yüzden geçici üzgünlüklerle kendini aldatma hayatını yaşamaya devam et
Soran1 yılKafayı yedim HIV ihtimali yüzünden çok korktum zaten cinsel ilişkim olmadı hiç
Soran1 yılSadece korktum işte stres yaptım çokça arkadaşıma da oldu hayatını yaşıyorlar sapasaglam
Soran1 yıl1. ayda test yaptırdim sağlık ocağında negatif geldi kuluçka dönemi var o yüzden korktum ortaokul çağında çocuktu zaten
Soran1 yılÖylede annesinde olma durumunu düşündüm sadece
Soran1 yılAşırı her şey üst üste geldi o yüzden herkes sıkıntı olmaz deid psikolojik olarak çok stres yaptım kendime
Soran1 yılBulaşıcı hastalık ile ilgili test yaptırmamış belirsiz oljnca durum çok bunalttım kendimi o yüzden
Soran1 yılArkadaşımla konuşuyorum ama bilmiyorum işte aşırı pipirikli davrandım soğuk kanlı olmam lazımdi çoğu sağlık çalışanınin başına geliyor
Soran1 yılBu ve gelecek ay test yaptırıp konuyu kapatacağım Küçük çocuktu enfeksiyona git falan da demediler test bile vermemiş çocuk birisi de kızdi küçücük çocuk neden bulaşıcı hastalıklar ile ilgili test versin diye
Soran1 yılÖylede ben psikolojik olarak takıntıli olunca inandırıcı gelmedi bana o ilk zamanlarda işte kıza 15 defa falan batmış hiçbirinde muayene olmamış bile ama ders oldu her şerde bir hayır vardır daha dikkatli olurum
- 1 yıl
Hiv vücut sivisiyla bulaşan bir virüs. Yani anlican ya birinin tükürüğünü bir şu bardağı porsiyonda içiceksin ya da biriyle sağlam bi cinsel ilişki yaşıcaksın.
Soran1 yılKan yoluyla da bulaşıyor maalesef
- 1 yıl
Vücut sıvısı kan demek zaten? Ne düşündün acaba?
- 1 yıl
Allah bilir sen şimdi kan tahlili vermissindir. Aynı iğneden kan alıyorlar zannedip de bu triplere girmissindir falan namus gitti desene
Soran1 yılHayır sağlık çalışanıyim zaten merak etme benim yaşadığım durum kontamine iğne batması steril iğne batsa zaten takmam hijyen bakımından kötü hissediyorum çünkü başkasının damarına giren iğne battı bana
- 1 yıl
O kadardan bişey olmaz. İğne ucunda bir damla bile kan kalmamıştir.
Soran1 yılOndan korktum zaten hasta ortaokul çağında çocuktu eldiven vardı elimde
Soran1 yılHiv ihtimali yüzünden kafayı yedim aşırı korkunca da psikolojide gitti
- 1 yıl
Ama hijyenik değil doğru
- 1 yıl
İğne eline battı ozmn
Soran1 yılAllah tan küçük çocuktu hiv ihtimali nadire yakın annede olmadığı sürece yetişkine oranla
- 1 yıl
Ay saçmalama ya hiçbişey olmaz.
Soran1 yılPsikolojik yardım alıyorum travma sonrası stres bozukluğu olmuş aşırı yüklendim meslektaşlarıma 10 dan fazla batmış iğne taş gibiler ben küçük çocuktan dayak yemiş gibi oldum
Soran1 yılİlk battığı zamanlarda ki hâlim daha kötüydü test yaptırdıktan sonra rahatladim
- 1 yıl
Öyle bi anlatıyorsun ki iğne elini yarıp geçmiş gibi. Senin dediğin ihtimal yüksek olsaydı hepimiz ölürdük
- 1 yıl
Bir de yaşadığın şey travma gibi gelmedi bana sen kendin olaya aşırı tepki verdiğin için adı travma konmuş
Soran1 yılSizde sağlık çalışanısiniz herhalde bilmiyorum ben pipirikliyim ya biraz da ondan oldu arkadaşım çok soğukkanlı mesela yetişkin birisinin iğnesi battı takip bile etmedi
Soran1 yılBende ortaokul çağında velet yüzünden psikiytarilik oldum
- 1 yıl
Yani bak seni rahatlatmak için şöyle bir örnek verıyım; umumi tuvalet kullanıyoruz ama orada bir ton mikrop virüs geziyor. Çeşmenin başlığından tut da kapı kulbuna kadar. O zaman biz de hasta olurduk. Senin yaşadığın durum bizim her gün karşılaştığımız şeyler gibi.
Soran1 yılHiv özellikle kırılgan virüs dışarıds yaşayamaz insan vücudu dışında oksijenle temas halinde nonreaktif oluyor ama özellikle en tehlikelsii cinsellik en büyük risk orada iğne batması %0,3 ihtimali var bulaş 1000 ignede 3 ihtimal zaten hastanın çocuk olması ekstra avantaj benim için sadaka vereceğim
Soran1 yılHaklısınız ama insanların yaşamını bilmiyoruz birde bulaşıcı hastalıklar ile ilgili test yaptırmamış o yüzden manyak oldum
- 1 yıl
Tamam dışarda yaşayamaz ama yani demek istediğim bize bu tarz yollarla korona, omicron, bakteri, ölümcül bakteriler var mesela nefes borusunu tıkayıp öldürüyor. Bunlar da bulaşabilirdi bize diyorum hivi hariç tutarak.
- 1 yıl
Ben de daha önce bulaşıcı hastalıklarla ilgili test yaptırdığını hatırlamıyorum.
- 1 yıl
Yaptırdığımı**
Soran1 yılHiv Hepatit testini şüpheli temas olmadığı sürece yaptırilmaz ki kolay kolay zaten doktor isterse bjr de işte yaptırılıyor yani tam kan testi gibi değil
- 1 yıl
Bu çocuğun hastaneye gelme amacı ne O zaman? Hiv testi yaptırmaya mi geldi yoksa
Soran1 yılHayır her hasta hiv olduğu için mi hastaneye gidiyor psikolojik ve kansızlık sebebi varmış hiv olsa enfeksiyonds muayene olur bulaşıcı hastalıklar ile ilgili test yaptırmamış bil3
- 1 yıl
E tamam ozmn ne çocuk doğru düzgün hasta bile değil. Sen kafayı hive takmışsın. şu an ciddi anlamda saçmalıyorsun
- 1 yıl
Bir d eokdr küçük çocukta hiv bulunsa ve hiç buna dair bir test yaptirmamis olsa; adı üstünde virüs çocuk illa ağır belirtiler geçirip eninde sonunda hastanede hiv testi yaptırmak zorunda kalırdı hayatın herhangi bir döneminde. Çocuğun sizin hastaneye gelene kadar hiçbir arızası çıkmamış bile.
Soran1 yılOrası öyle de insan korkuyor ben zaten takıntılı bir insanım küçük çocuk o yüzden birazcık daha rahatım herkes dedi de sıkıntı olmaz diye insanların yaşamını bilmiyoruz sonuçta o yüzden tırstım ama zaten 1. aydaki test sonucum sayesinde rahatladım biraz
- 1 yıl
Bence o kdr küçük çocuk hiv bulassaydi bünye kaldıramayacak derecede tepki verirdi. İsterse en sorumsuz ailede, sokakta büyüyen bir çocuk olsun. Soluğu hastanede alırdı.
- 1 yıl
1. ay test kesin sonuç veriyor dimi
Soran1 yılEvet haklısınız zaten bulaşıcı hastalıklar ile ilgili test yaptırmamış bile bende yaptırmadım çocukken falan staj muayenesi dışında hiç yaptırmadım bu huyum yüzünden yardım almayı düşünüyorum çokça yaşadı arkadaşlarım buna benzer durumu
- 1 yıl
Ozmn rahat ol. Boşuna takmışsın.
Soran1 yılEvet kan yoluyla olunca pozitiflik belli oluyor cinsel yolla biraz uzar ama zaten 3. ayda kesinlik için vereceğim kan
Soran1 yılTestler 4. nesil olduğu için 1 ay içinde pozitifliği saptiyor
Soran1 yılZaten ortaokul çağında çocuk ne bilsin cinselliği falan
Soran1 yılDoktorun birine 40 tan fazla iğne batmış benden rahattı 😂😂
Soran1 yılGünaydın size de
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Öncelikle, dış görünüşün hakkında bu kadar sert olman çok üzücü 😢. Kendine karşı daha nazik olmalısın. Hepimiz bazen kendimizi eleştiririz ama unutma ki güzellik sadece dış görünüşte değil, içte de bulunur. Sevgilin seni gerçekten seviyorsa, sadece dış görünüşün için değil, kişiliğin ve kalbin için seviyordur.
Eğer kendine olan güvenini artırmak istiyorsan, küçük adımlarla başlayabilirsin. Belki bir dermatologla görüşme veya stres yönetimi üzerine çalışmak iyi bir başlangıç olabilir. Önemli olan kendini sevmek ve olduğun haliyle kabul etmektir 💖. Kendine iyi bak, seninle aynı durumda olan pek çok kişi var bilmelisin. Eğer gerçekten ayrılma kararı aldıysan, bu onun iyiliği için değil kendi mutluluğun için olmalı. Kendi değerini bilmeyi unutmamalısın. Hiçbir şey için geç değil! 🌸00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
14Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 991 cevap paylaştı. Siz yanlış öğrenmişsiniz bu hayatta kendinizi değil başkalarını feda edeceksiniz.. Yoksa mutsuz olursunuz
00 YorumlaO kadar da çirkin olamazsın. Özgüvenini yitirmişsin sadece.
08 Yorumla
Soran1 yılCidden çirkinim etrafımda da duydum stresten kirpiklerimi yoluyorum kirpik kalmadı gözümde mesela
Soran1 yılİntihar etmeyi düşünüyorum zaten o yüzden artık umrumda değil bir şeyler
Soran1 yılYok ya çok şans verdim kendime bu konuda da olmuyor maalesef her seferinde daha boks battım
Soran1 yılBoşversenize yaşadığım şeyleri başkası yaşasa psikiytari kliniğinde yatardı istemiyorum Adaletsiz Tanrı nin boktan dünyasında
adam beğenmiş seni, sen neden onun adına karar veriyosun ki
09 Yorumla
Soran1 yılDaha iyi kızlarla olması varken benle neden olsun
Soran1 yılEvet bu zamanda öyle maalesef
Soran1 yılŞu yorumunuz bomboş maalesef burnuma ne yapabilirim mesela
Soran1 yılZaten intihar edeceğim sıkıntı yok her şeyden kurtulacağım
Soran1 yılGerek yok bombok dünya
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. İşte başkası adına kendini reddetmek böyle bir şey...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. çirkin değilsin gotik tarzı yapmışsın kendine haberin yok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ne saçma bir düşünce demekki seni sevmiş ne alaka görünüşün
00 Yorumla
1 yılo senı boyle sevmıs sonucta onemlı olan onun gorusu yanlıs karar vermıssın.
032 Yorumla
Soran1 yılBence onun için daha iyi böylesi daha güzel kızları hakediyor çünkü benim gibi bir insanla vakit kaybetmeenli daha fazla
- 1 yıl
sey gorme sansım var mı kızlar genelde abartıyolar kendılerını cırkın sanıyorlar da merak ettım
Soran1 yılÇirkinim olamasam demem böyle sevgilimden ayrılamazdim
- 1 yıl
bak bu dunyada herkesın bır ımtıhanı var asağıda yazdığını gordum asla ıntıhar etmeyı aklından bıle gecırme sen sabret namaza basla rabbıme yonelmeye calıs cok huzurlu hıssedeceksın o zaman dunya gelıp gecıcı cennetı kazanmaya calısalım, cennet hayal bıle edemeyeceğımız guzellıkler ıle dolu :)
Soran1 yılNamaza da başladım bir şey değişmiyor lise zamanımdan beri intihar isteği vardı ama son zamanlarda iyice baskın geldi yoruldum artık
- 1 yıl
ya hayır oyle dusunme sabretmeye calıs, namaza baslamana sevındım :) namaz cok onemlı ancak ılım oğrenmek de cok cok onemlı kalbımızı Allaha yakınlastırır eğer ılım oğrenmeden sadece namaz kılarsak yeterınce ozen gosteremeyız namazımıza o yuzden manevıyatımıza etkısı az olur, dını ılımler oğrenmen gerekıyor youtubeden kerem onder hocanın sohbetlerını tavsıye ederım gunde yarım saat-1saat dınlemeye calıssan cok faydası olacak goreceksın :)
Soran1 yılOlmuyor beyefendi kaç defa denedim Allah'ın garezi var bana biraz mutlu olduğumu gördüğünde hemen ard arda kötü şeyleri veriyor
- 1 yıl
duzmenlı olarak hergun ılmı sohbet dınledınız mı? garezı var demen cok yanlıs en buyuk sıkıntıları peygamberler yaşamıştır ve onlar Allahın en sevdığı kulları, sıkıntılarımız ne kadar buyuk olursa ahırette mukafatı o kadar buyuk olacak bu dunyadayken kotu gıbı gorunse de karşılığını verecek rabbım ama ısyan etmeden sabredersek eğer. Sana tavsıyem ılmı sohbetlerı hep dınle ve Allaha daha cok yonel dertlerın bıtecek
- 1 yıl
duzenlı*
Soran1 yılBenim psikolojimin içine edildi ya kendi halimde insanım dine sığındım bir şey olduğu yok nerede boktan kulları var yardımcı oluyor
Soran1 yılNeymiş sevdiği kullarına acı imtihan verirmiş sanki beni sevmesini istiyorum nötr davransın yeter
- 1 yıl
soyledığın sozler maalesef ısyana gırıyor bu dusuncelerını değıstırmezsen huzur bulamazsın kı :( senın amacın Allahın rızasını kazanmak olsun ve gercekten kalben yonelmeye calıs mesela gunahları ıslememeye karsı cok dıkkatlı olmaya calıs o zaman ıcın cok rahat edecek garantısını verıyorum. Kuranda yazıyor kalpler ancak Allahın zıkrı ıle huzura kavusur dıye. Dusunce yapını bıraz değıstırmen gerekıyor namazlara sarıl ve kerem onder hocanın tam sohbetlerı var bır tanesı 1 saat falan onlardan bırer bırer hergun ızlemeye calıs cok ıyı hıssettırecek
Soran1 yılÖyle olmuyor işte çok denedim son yaşadığım olaydan sonra iyice 0 i tükettim
- 1 yıl
sen hergun dedıklerımı uygula ve sabret bırgun gelecek kalbınde cok guzel duygular hıssetmeye baslayacaksın ve su an dert olarak gorduğun seyler gozunde cok ufalacak senı mutsuz etmeyecek o zamana kadar sabret ve uygula sadece,
Soran1 yılSabredilefei bir şey değil hastadan kan alırken parmağıma iğnesi battı ne bok olduğu da belli değil bir kere bile zina yapmadım hiv ihtimalini düşünmekten kafayı yedim kimse anlamıyor sadece şükret edebiyatı yapıyorsunzu
- 1 yıl
ben de hıc yapmadım zına cok sukur ama hiv bulasır falan dıye değıl buyuk gunah olduğu ıcın. cakmağın atesıne bıle 3 sanıye dayanamıyorken cehennemın atesıne nasıl dayanırım dıye yapmadım ve kımse dayanamaz.
Soran1 yılBende yapmadım ama elime battı iğne diye hiv bulaşırsq ne yapacağım küçük çocuktu ama insanların hayatını bilmiyoruz psikolojim bozuldu millet uçkuruna düşkün bir bok olmuyor
Soran1 yılTuzunuz kuru bana sabredin tavsiyesi veriyorsunuz komedi sadece maalesef
- 1 yıl
ya :( bak 4-5 gun ıcınde ıntıhar edeceğım demıssın asla ama asla boyle bır hatayı yapma sakın. sana sunu sormak ıstıyorum ve mantıklı dusunmenı ıstıyorum bak bu dunyada cektığın sıkıntılar cok ağır geldı dayanmakta zorluk cektın ve ıntıhar ettın dıyelım. oldukten sonra ne olacak zannedıyorsun? ıntıhar con buyuk bır gunah kuranda ıntıhar eden cehenneme gıdecek yazıyor. Sorum şu bu dunyadakı sıkıntılara katlanamadın ve ıntıharı tercıh ettın dıyelım oldukten sonra kı acıya nasıl katlanacaksın buna bıle katlanamadıysan? 10 kat 100 kat 1000 kat değıl cok daha fazlası olacak bır acı buna nasıl katlanabılır bır ınsan? mantıklı dusunmenı ıstıyorum ve asla aklından bıle gecırme
- 1 yıl
tuzum kuru falan değıl ınan kı cok zorluklar cekıyorum bende bır hastalığım var cok acı verıyor ve tedavısı yok.
Soran1 yılAhireti düşündüğüm yok je olursa olur annemden emdigim süt burnumdan geldi dayanamıyorum artık psikolojim bozuldu
- 1 yıl
ama dusunmen gerekıyor soyledığım kıyaslamayı yap sadece asla kalkısma boyle bır seye, bak bız rabbımıze sığınmak zorundayız bızı en ıyı anlayacak ve yaralarımızı en ıyı saracak olan o samımı bır sekılde cabalamak lazım
Soran1 yılÇok adaletli ve merhametli Allah in eseri bu arada geçmiş olsun maalesef iyi insanların ağzına ediyor
Soran1 yılYaptığım zaman niye yardım etmedi
Soran1 yılKanser misiniz yanlış anlamayın
- 1 yıl
kanser değılım kas rahatsızlığı ama cok sıddetlı ağrılarım oluyor kıvrandırıyor uyku uyutmuyor ama olsun, benım soyleyebıleceğım bır sey kalmadı valla ınsallah guzel gunlerın olur, Allah hakkında kı dusuncelerını değıstırıp samımı bır sekılde yonelmen gerekıyor ama :( yoneldım yardım etmedı falan dıyorsunya duzenlı olarak hergun ılmı sohbetler ızledın mı mesela?
Soran1 yılİğne batması yüzünden psikolojim bozuldu ortaokul çağında çocuktu ama HIV ihtimali yüzünden kafayı yedim psikolojik tedavi alacağım bu yüzden arkadaşıma da oluyordu hiç takmıyor
- 1 yıl
kafaya takmamak onemlı, kafana sapkadan baska bır sey takma hayat felsefesı :)
Soran1 yılPsikolojim bozuldu yemin ederim kâbus görüyordum ilk zamanlarda sürekli benim arkadaşımw oldu kız aşırı rahattı bende 2 aydır stresten öldüm öldüm dirildim
Soran1 yılGönlüm ferah en azından zina yapmadım yaratıcı görüyor sonuçta
- 1 yıl
evet ıyı kı bulasmamıssın o gunaha, ben sımdı cıkıyorum sohbet ıcın tesekkur ederım , konustuklarımızı unutma olur mu kendıne cok ıyı bak
- 1 yıl
rabbıme emanetsın kotu gunler yasarken hayat hep oyle devam edecekmıs gıbı gelıyor bıze ama mutlu olduğumuz zamanlarda olcak hayat her seyı ıcınde barındırıyor :)
1 yılBence guzelsın.. sen kendını ezıyorsun.. zarfım acık.. resmını ben bakayım
00 Yorumla
1 yılS3vgili olduğunda da b. k gibi diilmiydin?
08 Yorumla
Soran1 yılÖyleydim o yüzden ayrıldım farkına vardım
- 1 yıl
Sen mi ayrıldın?
Soran1 yılEvet diyorum ya daha iyi kızları hakediyor
- 1 yıl
1 şeyi merak ettim. kirpiklerini nası yolabildin?
Soran1 yılStresten istem dışı
- 1 yıl
Ele gelmiyo ki?
Soran1 yılKoparıyorsun
- 1 yıl
Tipini merak ettim, bi görebilir miyim
Gizli Üye(25-29)1 yılSeni her kusurunla seviyordu belki de sana bir sözü olmadıysa neden ayrıldın?
01 Yorumla
Soran1 yılBen kendimi yetersiz hissediyordum sürekli güzel kızları falan görünce öyle kızlarla olması varken benim gibi birini haketmiyor
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ama sen böyle mutlu olamazsın ki
05 Yorumla
Soran1 yılZaten ne kadarlik ömrüm var ki mutlu olduğumu hatırlamıyorum gerçek anlamda zaten
Soran1 yılYaşadığım şeyleri yaşasaniz çokta sağlıkli olmazdiniz bence
Soran1 yılBen bıktım şahsen genç yaşımda de ağzıma sicildi illa Allah günah dedi diye intihardsn sakinmayacagim korkum yok zaten geçmişte de çokça denedim
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılO yuzden sevgili yapmiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYaşın kaç senin
01 Yorumla
Soran1 yıl21 yaşındayım
1 yılÇeki düzen ver biraz
01 Yorumla
Soran1 yılŞu lafı da ağzıniza sakız yapmışsiniz zaten düzenli birisiyim
1 yılÖyle deme
00 Yorumla
1 yılHaksızsın
00 Yorumla
1 yılÖnmlı olan karakter
00 Yorumla
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Dış görünüşüm yüzünden sevgilimden ayrıldım haksız mıyım sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer