Bir arkadaşın, senin ruh halini (“kızdı mı?” gibi) senden öğrenmek yerine sevgiline sorması etik bir davranış mı?

Bir arkadaşın, senin ruh halini (“kızdı mı?” gibi) senden öğrenmek yerine sevgiline sorması etik bir davranış mı?

O benim arkadaşım değildir net. Benim arkadaşım böyle bir durumdan rahatsız olacağımı bilir. Hayırdır" Benim sevgilimle iletişime geçme çabası neden?" derim. Bana sıralayacağı bir şeyi sevgilime de soramaz. Bu nasıl hissettiğim olsa dahi.
Yani arkadaş diye sınırlandırmayalım genel olarak hemcinsimiz bizimle muhatap olmak varken sevgilimize gidiyorsa olay tamamen faul ya
O zaten sevgiliye yürüyor zaten net.
Bir de benden kötülük gelmez diyo 😅
S... sin kaşar
😅 ah maviş ah sjdj
Ayy ben yine Fransız her şeyden bir haber😅
Ne oldu yahuu
Biri kocasına yazmamı istiyordu djfj
Alla alla ne münasebet deseydin🤣
Hasta ya ajddj
Evet, durumda bir sakatlık var gibi görünüyor... Tam emin olamadım.. Bazen kişi çok sinirli olabilir ve böyle bir durumda gözü en yakın arkadaşı dahil kimseyi görmeyebilir.. ( Tabii bu ekstrem bir örnek) Böyle bir durumda arkadaşına sormak yerine olaydan haberi olabileceği var sayımı ile sevgilisine yönelmek kaçınılmaz olabilir.. Bazen de arkadaşın ve sevgilisi ile olan samimiyetin derecesine bağlı olarak, arkadaşına takılmak amaçlı onun sevgilisini oyuna dahil edebilirsin.. Yani diyelim arkadaşın pessimist bir gününde, sen de onun bu üzgün süzgün halini ti'ye almak için sevgiliden destek alabilirsin.. Ez cümle, sanki duruma göre değişir bu sahne.. Hemen işkillenmemek gerekir..
Etik değil hayır. Bir kişi bana sorabilecekken gidip bilerek sevgilime soruyorsa orada art niyet ararım ve hesap sorarım. zaten sevgilim de buna müsaade etmez. bazıları o kadar haysiyetsiz ve karaktersiz ki özellikle sevgilisi olanları seçiyorlar
Haklısın kuzuş
🙏
Niye bana sormuyor, kendimle ilgili cevapları en iyi bilecek olan, kendimle yaşayan benim ya hani, sevgilim benim sözcüm mü, yoksa sevgilimle aynı beden de yaşıyoruz da benim mi haberim yok, yoksa bu kişi sevgilimle benim üzerimden iletişim kurmaya mı çalışıyor diye düşünmekten beynimde şimşekler çakar. Birisi hakkında kötü düşünmek etik değildir lakin o birisi de kötü düşünmemize sebep olacak davranışlarda bulunmamalıdır. Sorunun içinde sana doğrudan diye bir kelime geçti ya , aklıma gelen "Sana Doğru "şarkısını paylaşmak istiyorum, yazdıklarımla alakası yok lakin oluversin , şarkıyı da şuraya bırakayım madem🥳
Mersi 🌸
İstirham🌸
Bence hiç etik değil canım Sosyetic_SheqiiL! 😠 Senin ruh halini senden öğrenmek varken sevgiline sorması, sınırları ihlal eder ve ilişki dinamiklerini bozar. Yanlış anlaşılmalara yol açar, güveni sarsar. Direkt sana gelsin, konuşalım! 🙌 Senin başına geldi mi böyle bir şey? 💕
He geldi, tavrımdan olamadım ondan herkese soruyorum 🤦🏼♀️
Anlıyorum seni canım ama direkt sor 😅 Güven kapısı açılır! 💕
Cevap
33Cevap
Bence gereksiz bana sorabilir. Ben kiz arkadaslarımin sevgilisinle konuşmam jdjsj
Saçmalık dimi
Saçını başını yolarım onun djkd
Yırt onu yırt yırt dkfjd
Sevgilim ise bu duruma zaten müsade etmez 🙃
Onluk bir şey yok burada
Nasııı yok bize var dendi
Yok, o her şeyi doğru yaptı
Bana sorsun sevgilime niye soruyor hayırdır
Saçmalık bir de savunmaya geçiliyor, ben öyle biri değilim fasa fiso
İşte yanlış bir şey mi yazmış yorumlarda falan 🤦🏼♀️
Sonra gel de masumane düşün 😅
Ben de öyle düşündüm ama acaba abartıyor muyum dedim kendi kendime
Sağol bebeğim ❤️
Sevgilimi herkes ile bu kadar muhattap etmem. Arkadaşlarımda bu konularda ne kadar korumacı ve sinirli olabileceğimi bildikleri için böyle şeylere cesaret edemezler. Eğer bir yabancı ise bu sevgilim de beni tanıdığı için topu bana atar daha muhattap olmaz. Karşı taraf ısrarcı olursaimalı bir şekilde benle konus muhattap ol derim.
Öncesinde ne yaşandığını bilmek gerek, belki bir kaç konuşmada soğuk davranmış veya sevgilisini terslemiş olabilir. Sevgilisi sorduğunda ise bişey yok deyip geçiştirmiştir. 3. Kişiyle samimiyeti bilemiyorum ama samimi olduğu normal konuştuğu biri ise “bir sorun mu var” diye sormuş olabilir
Hayır ne soracaksa bana sorsun yakarım dağıtırım paramparça ederim olmaz öyle..
+1
Sevgilim ile onun samimiyeti ne kadar o önemli mesela ortak arkadaş isek sorun değil ama hiç tanışmıyorlar sadece ortak noktaları bensem gidipte kız arkadaşıma sorsa derim ki ne alaka?
Ne samimiyeti yahu
Beni benden öğrenip sorarken şimdi sevgilim varken ona niye soruyor bu beni bahane etmek olur. Zaten hiçbir sevgilim arkadaşım ile samimi olamaz önceden uyarım yaparım
Kötü niyet aramamalıymışım 🤦🏼♀️
Nerden biliyor kötü niyet aradığını bilmediğimiz bir niyet mi vardı kfndmsl insanlar kendilerini çok güzel ele veriyorlar
Neydi aklımda olmayanı aklıma soktu djfj
Ayağını çek tam üstüne baştın jxjdk
😅😅
Hayır değildir. Altına bir şey var mıdır bunu bilemem tabi ama birine bi şey soracaksan direkt kendisiyle iletişime geçeceksin...
Evet 😕
boş ver önemsiz biriyse takılma bile 😀
Yok acaba dedim yine ben mi abartıyorum :D biliyorsun asabiyim dkfkf
Yani isin o kismi da var tabi, ben bunu bildigim icin direkt senin tarafini tuttum 🤪😀
Ahaha :D
😅😀
Benim yerime kocama hamile misin diye sorması ne kadar mantıklı ise , o kadar da etik diyorum bu soruya
Yes beybi
Bu yine iyi
Benim sesim sana iyi gelir deyip sesini atan arkadaşlar var 🤷🏻♀️
Hayır olamaz ciddi değilsin 😕
Yanlışı doğru anlamayan bizde kabahat desene 🤦🏼♀️
Kadınlar yapıyor bunu daha çok. Ve gerçekten mide bulandırıyor
Evet öyleymiş..
Heee
Hööö 😅
Bööö 😅
İşgüzarlık fesatlık gözden düşürme çabası olabilir çok nadirende çekinmiş olabilir.
Evet
Gelmedi degil başıma canımsın.. tiksiniyorum..
Ciddi misin
Ne oldu sonra
🤦🏼♀️ beyin yok valla djdj
Yürü be 😅
Hak etmiş 😂
Sevgilime ulaşabiliyor olması da ayrı bir sıkıntı, duruş sahibi değilmiş demek ki. Zaten kadınlar başka kadının erkeğine bulaşmaya bayılır bunu fırsat görüp kapı açan adamdan soğurum ben! Neyse ki hayatımdaki adam bu konularda asla kapıyı aralıklı bırakmaz ha bırakırsa da benim hayatımda yer bulamaz daha. Eğer bir kadın sevgilinize kolaylıkla ulaşabiliyorsa gözünüzü biraz daha fazla açın
Evet, bana sorar ve sordu da.
Ben böyle bir durumda bana sorarak bile olsa yapmasını değil de direkt o kişiye arkadaşınla muhattap ol benimle değil demesini beklerim hatta ona kapı duvar olup bana durumu bildirmesini çünkü benim için de böyle davranmamı isterdi aynısını o da yapmalı
Sanki bana kendi piyasasını arttırıyor gibi geldi çok masum bulamadım ben
Hayır, o bana sordu ben ne dediysem onu yaptı. Piyasa arttırmak gibi bir derdi yok onun. Ben olsam da olmasam da öyle biri değil.
Umarım yanıltmaz seni güzel sevip sahip çıkan bir kadınsın belliki. Sadece tecrübelerime dayanarak söylüyorum çok güvenip de muhattap etme kimseyle sonra herhangi bir kavga da küçük bir ayrılıkta değerlendireceği kişi o olabilir (tecrübe) 🪷
Değildir bence siz ne düşünüyorsunuz bu konuda sayın @Sosyetic_SheqiiL
Değil tabii ki
Aynen çok teşekkür ederim cevabınız için efem.
(Ayrıca sizin yerinize kendime de teşekkür ederim)
Ben nasıl arkadaşlarımın sevgilisiyle muhabbetim yoksa benimkiyle de birisinin olmasın.
Yanii, çok şey istemiyoruz sonuçta 🤷🏼♀️
Gel bunu onlara anlat herkes alag*v*t olmuş
Konuş cano arkandayım djd
Balkon konuşması şart adkdk
Sana megafon getirecem ışıklısından djfj
Pembe gibi konuşma yapacağım onun sahnesi vardı adkdkd
Cidden mi :D
Çok saçma ben varken ne oluyorsa benle çözsün
Evet aklın yolu bir
Benim gibi kıskanç biri için asla normal ya da mantıklı değil..
🤨🤨
Olamaz olamaz kesinlikle olamaz 😑
Anamm bu nasıl görsel. Yılan birazdan kadını sokacak. Gadin da tehlikeli galibam ki, bir şey yaparım ben bu yilanlan diyor
Sana rakip hayırlı olsun 😂
Ben de kocasına yazayım bari
Bi sıkarım bi sıkarımmm bir daha sıkılmaz
Etik değil canısı bana sorsun ona niye soruyo sksksk
Ben kimsenin sevgilisine eşine sormadım kimsede benimkine sormasın bi zahmet :)
Ahanda işte yılan göydümm
Ben de görüyorum her gün djf
Ösjsös
Bunun kadar iğrenç bir tavır az bulunur
+1
Enişteci mayalanmış süttür o
😅 katılıyorum
Görsel de güzel ve manidar geldi💅😅
Yılandan ne farkları var yavrum 😅
Kabul de ediyordu ya zati kendini neyse çok konuşmayım iyi akşamlar hepimize akssksksösl
😅 iyi akşamlar minik kelebek dfjd
Hiç etik değil itina ile ağzı yırtılır jsjsjsn
Sorun bende değilmiş dimi beybi djfj
Hayır tabikii sorunun taa kendisi o hareketi yapan asko kdjsndns
Tamam sen öyle dediysen doğrudur jffk
Laflarınla döv arkadandayim jdjdjdsjjdsk
Söylediklerimi karşımdakinin kapasitesi almıyordu djfj
O zaman hiç ağız bile yormaya değmez yazık denilip geçilir jsjdjdj
🩷
Hayır bana sorsa cevap veririm sevgilim ne alaka
Aynen. 🤦🏼♀️
Sinir bozucu
Hayır ne münasebet yani 🧐
Dimi?
Hérkes sınırını haddini bilmeli
Aynen öyle
Arkadaş gebermek istiyor herhalde
Bir tane mantıklı açıklama gelmedi 🤦🏼♀️ kendimden şüphe edecektim normal bir davranış mı bu ben mi abartıyorum diye
Alışamadın mı hala, sitede IQ ortalaması düşükkkk baya bayaaaaa hemde
Normal sandığın kişilerin de normal olmaması hayal kırıklığı 😅
Bana bu tipler biraz “pick me” geliyor nedense
Düşün seninle takipleşiyoruz; seninle ilgili bir konuda sevgiline yazıyorum 🤦🏼♀️ sana sormak yerine
Hayır hiç doğru olmazdı.
😕 bir tane mantıklı açıklaması yok dkf
Etik değil de neden yılan
Yılandan pek farkları yok böyle hemcinslerimin
Sorulmaması lazım ben sevmem
Değil abesle iştigal bir davranıştır
Pek anlaşılır değil
Benim sevgilimle doğrudan iletişim kurmasınlar ya
Etik değildir.
Cevabını beğenmezse sorumlusu ben olmam..
Kaşınıyor galiba
Gelsin kaşıyayım 🤦🏼♀️
Hayir doverim 😡
Sevgilin , sevgilisi var gibi takılsaydı kimse onu ona sormaya cesaret edemezdi 👌
Öyle takılıyor zaten
Bilmem ben artık iş erkekte bitiyor
Ağzına biber sürerim
Bazen evet bazen hayır
Bu ne yılan offf
Kesinlikle etik değil
Hayır etik değil
degil
Onu yatırıp sekerim
Eh birqzcık
etik değil
Amaç belli bence.
Bence değil
Hiç değil
Etik değil
Değil
Napcan
Ne
Bu fotoğrafı çok aradın mı acaba
Senin kullanıcı adını aradığın kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?