Hayat kurtaran karşı cins olursa problem mi? Acil durum ama CPR yapanı kıskanır mısın? Kafamda deli sorular..

Hayat kurtaran karşı cins olursa problem mi? Acil durum ama CPR yapanı kıskanır mısın? Kafamda deli sorular..

Kıskançlık yapılacak bir durum değil. O an suni teneffüs yapanın düşündüğü tek şey hayat kurtarmaktır. Sevgilimde canıyla uğraştığına göre kıskanacağım bir durum yok.😃
Bazen en etkili hamle orada kıskançlık dürtüsü beslemek yerine; olaya çözümcül yaklaşımla müdahale etmek. Sevgili zor durumda kalırsa hemcinsime fırsat vermeden ben, sevgilime olsa suni teneffüs yapardım. Ve bu da aramızda bir anı olarak kalırdı.
Sırf karşı cins suni teneffüs yapsın diye rol yapıyor olmadığını
ya da
sırf suni teneffüs yapıyor gibi gözüküp benimkini öpmeye çalışmadığının garantisini bize kim verebilir ki?
İşte bu düşünceyi aklıma siz soktunuz :D kahroluyorum sjdj
Dua edelim de eniştenin başına böyle bir şey gelmesin dkdkd
Zaten gelmesin de, gelecekse de ben yanındayken gelsin ya of 😕 djfjs
Hemcins veya karşı cins farketmez hepsinden deli gibi kıskanırım ben. Sevgilim olmadan önce suni teneffüs eğitimi alırım ben, o da alsın söylerim böylece çözeriz 😅
Hemcinsi yapsın bari sjdjs
Kıskanırım sevdiğimi ben yaparım suni teneffüsünü 😅
Şu son cümlen tam “kara mizah kraliçesi” modu 😅 ama hissi anladım, kıskançlık böyle anlarda bile kafayı uzatıyor 🙃 CPR ve suni teneffüste olay tamamen hayat kurtarma, romantik hiçbir tarafı yok, resmen medikal prosedür.
Ben sorun etmem, kıskanmak aklıma bile gelmez; “iyi ki oradaymış” derim. Senin sevgilin için de aynı şey geçerli. Ama içten içe rahatsız olurdun gibi geldi, doğru muyum? 💭
Şovu kes
Kız dur bi 😏 şov değil bu, gerçek hayatta dramaya yer yok CPR’da 😂🫀
O dudaklara başka dudak değebilir mi? Çıldırdın mı sen 😒
@AytenSema 🤣
Cevap
64Cevap
Yok ya o kadar da değil ölsün mü adam hfkd
Ölsün djdj
Hayati bir durum bu yorumsuzum 🙂
Hayır yapamaz. bıraksın ölsün gerekirse ama karşı cins dudağı değemez hiç bir şekilde
😅😅
😅😅
Beklediğim yorumdu ddj
Kimin kardeşiyim aynı düşünmüşüz dsjsj
Herhaldee yavruş 😅💙
😅💙💙 .
Yorumlar ülkenin gelişmişlik seviyesini gösteriyor. La kız boğulsun mu? Aksine hayatını kurtardığı için minnettar olurum.
Çok kasıyorsunuz, ülkenin gerginliğini yansıtıyorsunuz sizler de
Konu şu an enflasyon değil, karşı cinse suni teneffüs. Gerginlik yansıtmıyoruz efendim, bence sizler zaten gerginsiniz
Biz gergin değiliz, böyle bir platformda sorulan soruya gayet troll cevap verip eğleniyoruz 😅 tavsiye ederim
Cevaplar pek troll gibi değil ama öyle olsun bakalım
Konu sağlık. Sağlık, zihinsel ve duygusal olarak sağlıksız olan bir insanın ellerine bırakılmaz! Kıskançlığın da bir sınırı var. Tabiki izin veririm. O kişi sevgilim bile olsa kendi kişisel sorunlarım yüzünden bencilce hareket etmem, risk almam. Sırf aşağılık bir duygu tepkimesi yüzünden kimsenin ölüm sebebi olamam.
Sorun edecek olan net olarak yobazdır. Hayati tehlike sözkonusu iken bile kıskançlığının esiri olan bencil ve düşüncesiz biridir. Hemcins ATT mi bekleyecek ölmek üzere olan insan?
Evet bekleyecek
Saçmalamayın rica ediyorum. Acil doğuma giden kadın için ille kadın doktor gelsin diyen kıro, keko hırtlardan farkınız olsun.
Kıroyum ben :D
Ben biliyorum, ben nefes olurum ona ama işte insanlık hali ben yokken herkes yapışabilir. Kıskancız diye adamı öldürmeyelim durduk yere, ilerde lazım olacak
😂😂
Ben varsam ben yaparım zaten bilgim var çok şükür ilk yardım konusunda, ben yoksamda zaten yapacak bir şey yok ölmesin yeter ben sakat bırakırım zaten 😂
😅
Hayır gayet normal bir durum bence. Kıskanan varsa ilk yardım öğrensin kendisi yapsın madem.. :)
Biliyoz ama biz orada yokmuşuz djdj
Yapamaaaz
sevgilime karşı cinsten birisi onun hayatını kurtarmak için suni teneffüs yapabilir ama benim sevgilim karşı cinse yapamaz.
Ay çok kötü tam tersi de 🙄
Herkes yine atıp tutmuş, hayat bu tür şeylere gelmez.
Kıskancız 🙄
Sevgilinizin karşı cinsi ben olabilirim ama meraklısı da değilim zorunda kalıyorsun
Aşırı ciddisin bebişim sen :D ifadeye bekleniyorsunuz
Alın bir ifademi benim ya eski neşemi çaldılar
Kim çaldıysa yolarım
Tükür beddua et yol sana zahmet enerjim bitik
Dayak atmaya enerjimiz vardır her daim :D
Hayır önemli olan sunni mi essahtan mı öpmüş olması 😂
Dudak dudağa değmiş mi :D pozisyonu izleyelim djfj
Var’a bakarız
😅😅
ya bilmiyorum elit tarafimla magara tarafim kapisiyor aksbjd
Jjdjsj 😅 aynısından
Bu çok zor paradokslu bir soru pas deme hakkımız var mı laz kızı? 🙄😀
Yoktur fjf
O zaman hayati tehlike söz konusu olduğundan etrafta da o an kurtaracak başka kimse yoksa,. olabilir diyelim..
neyse ki eğitimini aldım yapmayı biliyorum :D
Sen yoksundur orada 🤦🏼♀️
iyi yönden düşünmüştüm niye aklıma soktun şimdi hahahahah
İyi yön yok bu soruda :D zahmet vermeyelim
Yok canım yapabilir ne de olsa en az Konya ovası kadar geniş bir insanım. Ölsün bir zahmet o an.
😏😏
Hayat memat meseleleri hafife alınacak şeyler değildir.
Allah göstermesin!
Amin :D
Kaos tvde hayrettinin altın çocuğa sorduğu sorular gibi soru soruyorsunuz ya
😅 ahahaha
Sevgilimin ölmesinden iyidir diye düşünüyorum. Yapacak bir şey yok. 😃
Aman tanrımmm
İnan ki şu soruna ölsün de karşı cinsten biri suni teneffüs yapmasın diyecek insanlar var
Evet mesela beeen
Ciddi olamazsın 🙂 ölecek Ama adam
Gayet ciddiyiz bu arada 😕
😂 o zaman Allah korusun hayatındaki insana böyle bir şey olmasın
Tabii, Allah korusun. Ben varken olursa eğitimim var kurtarırım ben onu 🙄
😂😂 sırf bunun için eğitim aldın değil mi
Yok be, tıbbi sekreterim ben aslında ama sırf bunun için de eğitim alabilirdim aynen djdj
Aslında şaka bir yana herkesin ilk yardım eğitimi alması gerektiğini düşünüyorum. Sırf okulda öğrencilere bir şey olur diye gittim aldım. 🙂
Aynen öyle..
Sohbet için teşekkür ederim 🙏 Umarım senin için en güzeli olur..
Amin, senin için de öyle
Amin, Teşekkür ederim.
Hayat mayat meselesi o an gözüm görmez ama sonradan hesabı sorarım 😂
Ben de hayat mayat meselesini göremem 😕
Bir daha hiç görememekten iyimidir bilemedim 😂
Offf zor çok zor ahshaha
orada hayati bir durum var, orada bütün akan sular durur hatta hayatını kurtardigi için teşekkür ederim.
Sonuçta erkek jinekolog da var, kadın hastalıklarına bakan erkek doktorlar da, hayati konular
Yapmaz ise de şayet ortada kıskanılcak bir sevgili kalmayacak gibi
Mantıken evet 🙄
Tribe soktu soru beni kıskancım ama ölebilir. Ben biliyorum ki yapmayı
😅😅
Şöyle diyelim; bizim doğrumuz bu 😅
Kime taş attın sen şimdi 😅
Yok 'işinize geliyorsa' kısmındayız :D
😅 taş işte taş
Güncel ikna etme kabiliyetim 😅
Duur, ortalık karışık zaten sjfjs
😅 Sus dedim
Sorun ederim sevgilim nasıl izin verir buna yapmasa ölse daha iyiymiş yaptığı için de zaten ölümü benim elimden olacaktır msmsnsnsns
Ben ilk yardım bildiğimden ben yaparım öyle bir durumda ama ben yokken olursa ya da ben yanındayım ama yardım edemiyorsam işte etmem çünkü bu gibi durumlarda realist olunması gerekmekte
İlkyardım serifikam var önce ben yardımcı olmaya çalışırım ama kişi profesyonelse kenara çekilir işini yapmasına müsaade ederim sağlık söz konusuysa cinsiyet teferruat
Hayatı tehlikedeyken aklıma kıskançlık bile gelmez, gelen varsa ciddi anlamda hastadır. Sevdiğiniz insan ölmek üzere. Biri hayatını kurtaracak. Panikten, üzüntüden aklını kaçırırsın.
Suni teneffüs yapan kişinin sağlık bilgisi varsa yapsın tabii ki. Sonuçta erkek sağlıkçı da var erkek doktor da. Sağlık ve hayat meseleleri için cinsiyet ayrımı yapılmaz ve yapılmamalı bence.
öyle bişi yaparsa bu sefer ikisine suni teneffüs yaparım bende ama normal suni teneffüs değil ahaha
Ederim tabii ben ilk yardım biliyorken başkasının yapması saçma. 🤦🏻🤦🏻 Ama yetişemezsem uzaktaysam o an ki ruh halime göre etkisi olur
Eğitimim var yanında isem ben yaparım ben yoksam başka bile birisi tabiki yapabilir bu sağlık durumu
Yok artık! Hayatını kurtarmaya çalışıyor diye kıskanacak değilim 😂
hayatını kurtardığı için teşekkür ederdim neticede bu sevgilimin elinde olan bir durum değil
işte onun için bizim CPR bilmemiz lazım. başkasına kalmasın.
O sırada akla geleceğini sanmıyorum ya insan ölmesin ister
Hayati soz konusu birisinin sacma sapan sorular sormayin ya elbette normal bi durum
Sağlık bu şakaya gelecek bir şey değil hayatta olması benimmiçin daha önemli
Ben orada yoksam ve sadece o kişi varsa başka kimse yoksa sorun etmem
Ben yoksam, hayatı kurtulmuşsa teşekkür bile ederim. Ama ben varsam zaten ben yaparım.
yok artık ya. hayatını kurtarmış. ona ne denir..
Sağlık icin sorun etmem jdjdj
Ederim. Bıraksın ölsün. Şimdi ben ikisini öldürecem ne gerek var. Değişen bişi yok.
Onu kıskanan gitsin eğitim alsın 😂
Ne eğitimi
Var ki
Tamam sorumu sabote etmeyiniz, sonuç itibariyle diyoruz ki biz o ortamda değiliz ve bunu yapabilecek sadece karşı cinsten biri varmış
Ölür müsün öldürür müsün gibi bir sey
😅
gebersin yaw bizene alla alla
😅 öyle de demeseydik iyiydi djfj
Ahshsa hayret falan yani
Biz daha kahvaltı yapmamışık djfj
🤦🏼♀️
Doktor falan değilse keserim o fırsatçıyı.
Djfjs 😅😅
Buna da takılmaz ya hayati bir durum sonuçta
Yakaruk
Paradoksa soktu bu soru beni.
😅😅
Numara yapmış olmasın bu 🙄
Oha o hiç aklıma gelmediydi
Ben de onun sevgilisine suni teneffüs yaparım
😅 o da mı bayılmış
😅😅
Yapamaz.. Ben ona nefes olurum.
Kime
Hıı, suni teneffüscünü kastediyorsun sandım
Ölsün mü sevgilin
İki ölü bir yaralı 🙄
Sevgilin ve cpr yapabilen tek insan
Üçüncü kim
Neden 😒
Ne kadar şanslı biri
Bilmiyor mu 😕
Kırtik ne
Ona söz hakkı doğmuştur.
Bir yerine iki kişi boğulur 🙄
Bizim sevdiğimizi sahipleniş zjfj
Ya benimdir ya benim yaaani
Kendi cinsi yapsın ( üzgünüm :(
İşte kendi cinsi yokmuş diye düşünerekten
Ölsün yaw 😁
😂😂
Ortalıkta kadın kıtlığı mı var
Ne alakaydı
Kadın kıtlığı mı vardı benim kadınıma bir erkek suni teneffüs yapacak dedim
Hee, öyle düşünüyoruz 🙄
Neden böyle sorular soruyorsun. Amaç ne yani?
Keyfim öyle istiyor
Peki
O zaman cevabım şu. Kız arkadaşım yaşayacaksa isterse *. * bile koyar. İsterse kucağında zıplatsın hiç sorun değil. Hem sanat için soyunulur değil mi? O yüzden ben izin verirdim. Hatta kız arkadaşıma saatlerce öpüştüğü için ona plaket verirdim.
Şaka lan şaka. Şaka yaptım. Tabi ki bu durum beni rahatsız ederdi.
Ama yine de gereken neyse yapılmalı ya. Böyle konular farklı hassas bence. Sonuçta bir canı kurtarıcak. Aynı şey kalp masajı için de geçerli. Bence şaka maka iyi bir noktaya değiniyorsun. Eğer bir ülke yobaz olursa bu baskıyı üzerlerinde hissetmeleri bile hamle yapmalarına engel olabilir. Bu da bir canı kurtarmaktan alıkoyabilir. Bir ara astımı olduğu için merdivende tıkanan bir kız vardı. Yardım ister misin iyi misin dedim. Üniversitenin merdivenlerinde oluyor bu. Kız da astımım var da biraz tıkandım. Yok şimdilik gerek yok saolun dedi. Kız olduğu ve yardım istemiyorum dediği için ısrar etmek istemedim ama en azından keşke başında dursaydım. Yine hızlı hızlı yürüyüp gitmedim baktım ona. Ama ne bileyim bu olaydan sonra şey diye düşündüm keşke başında daha çok dursaydım. Koluna girseydim ya da yanında oturup bekleseydim 5 dk. Neyse bundan sonra tabi dikkat edicem böyle şeylere.
Sen hayırdır ya 😅
Ben böyle şeylerde hassasım ondan. Sağlık, insan canı önemli
Tabii ki önemli.
İnsan hayatından daha önemli ne var ki, tabii yapabilir...
Hayır, etmem. O an hayat kurtarmak önemli, niyet belli.
Etmem. Kıskanç olmayı sevmem. Kıskanç kadını da sevmem
Bende son nefesini ona vermek için suni teneffüs yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?