
İşin içinden çıkar mısınız, yoksa bırakıp dışarıdan mı uğraşırsınız...

İşin içinden çıkar mısınız, yoksa bırakıp dışarıdan mı uğraşırsınız...
Çok şükür öyle bir tecrübem olmadı bunu yapan zaten samimiyetsiz bir insandır öyle insanlarla da isim olmaz açıkçası iyi kötü kendini belli edrler çünkü
Burada stoacı bir yaklaşıma sahip olmalısınız. Duygusal kurban rolünden çıkıp stratejik karar vermelisiniz. Ama stratejiyi taktikle karıştırmayın çünkü çoğu kişi karıştırıyor. Yani demek istediğim hayatla ilgili hedeflerinize odaklanın ve uymayanı hayatınızdan çıkarın. Veda bile etmeyin. Taktik maktik yok😂. Kalıp kalmamayı tartışmayın bile çünkü ilişkilerde pazarlık çekimi öldürür ve bunun pazarlığı olmaz. En azından saygınızı korumuş olursunuz
Bu daha önce başıma gelmişti ve gerçekten çok kötü bir duyguydu ama sonra mecburen yaptığını anladım öyle olunca aşk olmasa da yine yanında oldum tabiki
Davidca o yol ayrımı resmin tam hissettirdi içimi 😔 Duygularınla oynandığını fark edince ben konuşur netlik isterim, ama olmazsa hemen giderim 💔 Kendini korumak lazım, sevgilimle bile her şey şeffaf. Sen kaldın mı yoksa attın mı kendini dışarı? Anlat hadi, yanındayım ❤️
Cevap
14Cevap
Kimse duygularımla oynayamaz. Ki diyelim ki oynadı Allahından bulsun derim kenara çekilirim. İlahi adalete inanırım..
Kesinlikle ama bu cümlenin anlamını gerçekten kavrayan çok az. Mesela bazıları sanıyor ki ben onu aldattım, “ilahi adalet” gereği ben de aldatılacağım. Oysa bunun karşılığı her zaman aynı şekilde olmaz.. insanın canı bambaşka bir yerden, bambaşka bir şekilde de yanabilir.
Oynanabilecek kadar duygu üretemiyorum, en fazla ilişkiyi ayakta tutacak kadar..
Kalan enayi var mı acaba kljadjak gider herkes
Hiçbir yerde kalmadım geçte olsa çekip gitmeyi tercih ediyorum
Fark ettiğim an soğurum zaten, istesem de kalamam.
Bir kere kalmıştım maldım o zamanlar mmsjsmsms
Akıllandım sonra sjsjsjs durmam artık jsjsjs
Baş örtüsü sevmiyorum olmaz msjdjsjs
Of anladım beee biliyorum ksjsjsjsj ben bebegim daha dün doğdum ne kocası msmsjdjs
Zaten küçüğüm (27) sjsjsjsjsj
Oldu başka jsjsjs
Kimse oynamadı benim duygularımla.
Saydırıp giderim, kuru kuruya gitmek olmaz.
Gittim tabiki kendime yazık
gittim, gitmek lazım zaten
Bunu fark edip anladığım anda giderim değer vermiş olsa öyle yapmazdı diye düşünürüm
Oynanmadı ama oynanırsa bende çok pis oynarım fark edersem
Oynadığını fark edemedim ki. O yüzden kaldım. Anladığım an gittim…
Benim giden yerlerim bozuk ya😄
Ne gibi
Gidemiyorum yani gidene güle güle de ben gidemiyorum
Anladım en iyisi sjsj
Giderim allahından bulur mutlaka.
Soğur giderim. Sevmem hiç öyle insanları.
Giderim o durumda.
Giderim bir saniye duramam
Duygularımla oynandığını düşünmüyorum
Duygularımla oynayan olmadı hiç
Gittik
Gittim
Kalan kişinin aklından şüphe ederim
Kalmaya devam ettim
Hiç durmam
Bırakıp hiç uğraşmam
Gittim
Ben hiç gitmedim gitmelerinede izin verdim
enayi olduğum için kaldım
Zulüm onlara kalsın ☺️
İbre tersine döndü oynarız😄
Öyle bir durumda kalmam
Biraz zor olmuştu ama sonunda gittim tabiki
Kalmadım çok şükür
Gittim
hemen fark ederim
Saniye durmam
Gittim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?