Sizi yarı yolda bırakan, bırakmak zorunda kalan veya sizin bıraktığınız oldu mu?

Gitme demek zor geliyor bazen, belki bir tartışmada gidebiliyor insan belki de sadece imkansız olduğu için..
Ama hayatında izler bırakıyor giderken, bir parçanı koparıyor oyle gidiyor..
Bazen de gitme demek istemene rağmen onun mutluluğu için hiçbir şey diyemiyorsun..

Böylesine kötü bir dünyada, herkes mutlu olmayı hak ediyor
Oyle değil mi?
Sizi yarı yolda bırakan, bırakmak zorunda kalan veya sizin bıraktığınız oldu mu?
Cevapla