Seni en çok üzen seçtiklerin mi yoksa vazgeçtiklerin mi?

Seni en çok üzen seçtiklerin mi yoksa vazgeçtiklerin mi?

olmayacak dediğim ne varsa oldu görmek istemediğim ne varsa gördüm daha ne olabilir dediğim de ise daha kötüsünü yaşadım vazgeçtiklerim beni üzdü zaman zaman lakin seçtiklerim içimden geçtiler resmen..

Şimdi bir terazi de dursa üzenler beni.. hangisi daha fazladır bilmem seçtiklerim beni üzdü kesin peki vazgeçtiklerim acaba onların ahını mı aldım bilemiyorum.

Sizi en çok üzen şey nedir vazgeçtiklerin mi yoksa seçtiklerin mi?

#DengesizBirAdam

Seni en çok üzen seçtiklerin mi yoksa vazgeçtiklerin mi?
Cevapla