Kim üzdü seni.. seçtiklerin mi? vazgeçtiklerin mi?

Beni üzen diyil, sadece yoran oldu. seçtiğim insan beni çok yordu?
Kim üzdü seni.. seçtiklerin mi? vazgeçtiklerin mi?
Cevapla