Eski sevgilim ayrıldıktan sonra neden yeni ilişkimi stalklayıp laf sokma ihtiyacı hissediyor?

Biz ayrılalı 11 gün oldu ve ben yeni birini hayatıma aldım, ayrıldığım kişinin de en yakın arkadaşıyla sosyal medya hesabımdan takipleşiyoruz hani art niyetli bir şey değil bu neyse benim sevgilimle paylaştığım her şeyi eski sevgilime gönderiyor, dün de eskim bana yazdı işte fotoğrafı atmış neyse Allaha emanet yazıp sonra da kendin gibi birini bulmuşsun😊 yazdı. Şu anda da arkadaşı hâlâ beni takip ediyor (ben de çıkartma gereği duymuyorum) sizce neden kendine mi yediremedi?
Güncellemeler
2 ay
Bana özelden yaz hesap vereyım burdan yazamam
Eski sevgilim ayrıldıktan sonra neden yeni ilişkimi stalklayıp laf sokma ihtiyacı hissediyor?
Cevapla