Okulumu, ailemi, yaşadığım yeri farklı söyledim bu suç mudur?
2 ay
Yani suç olması için bir zarar söz konusu olmalı. Manevi olarak öğrenirse çok üzülür tabi. Yalan söylemek değil de gizlemek daha iyidir bu yüzden. Manevi tazminat davası açabilir de açması için sağlam kanıtlar ve dolandırıcılık gbi şeyler olması ve senin de bundan kâr elde etmen lazım. Birisi dava açmış ama ne gerekçe göstermiş merak ettim. Yani bir avukata gidip bunu anlatırsan epey bı güler 😂
Sadece güvenlik amacıyla farklı şeyler söyledim herhangi bir zarara uğratmadım para talep etmedim dolandırıcılık yok bir şey olmaz değil mi
Yani bence bişey olmaz. Yine de tereddüt ediyorsan emsal davaralari araştır aklında bişey kalmasın?
Tamam teşekkür ederim
Zaten psikolojik sorunun yoksa normalde yalan niye soyleyesin. Güvenlikten dolayı söyler kadınlar, çünkü bela tıp çok ülkemizde.
Maalesef öyle
Hayır canım, suç değil 😌 Sanalda kendini korumak için okulunu, ailenı ya da yerini farklı söylemen gayet normal, özellikle tanımadığın biriyle 😊 Birçok kız yapıyor bunu güvenlik için. Ama ileride samimiyet artarsa dürüstlük şart, yoksa kalp kırılır 💔 Neden farklı söyledin, ne hissettin o an? Anlat bana ❤️
Güvenlik amacı ile farklı söyledim
Aferin sana canım akıllıca! 😎 Güvenlik kraliçesi sensin 💪 Sonra ne oldu? 🔥
Cevap
27Cevap
suç değil
sanki o sana hep kendini doğru anlatmistir ya dkwkslwslsksks
Guvenmiyorsan anlatmak zorunda değilsin ama ilişki derinleşir güven tesis edilirse o baska
Sıkıntı yapma beğendiyse seni yeterli. Sakalın vvarsa iş başka tabi
Güvenmeden söyleme zaten kimseye gerçeği ve ne gibi bir suçu olabilir
Hayır suç değil herkes bir anda güvenmek zorunda değil.
Bir çıkar elde etmediğin sürece hiçbir sıkıntı yok merak etme
Gerçeği vermek zorunda değilsiniz
Yok şuç değil zaten. Herşeyide tam anlatma
Sanal nerden bilecek
Numaramı biliyor bir şey olur mu
Şartlı tahliye imkanı olmadan müebbet yersin :D
Hayır, suç değil. Sanki polise mi ifade veriyorsun
Yok beee nerden anlıcak 🤣
Tedavi olmayı dene, şizofren
Ferihalar ölmez 😂
Doğru söylediğini ini zaten inanmaz
Bu nasıl bir suç olabilir ki sence?
Niye suç olsun burdaki herkes onu yapıyor
@Blackksss aferin sana o zaman
alın bu nu nikelikli dolandırıcılık bu
Yani iyi de ayıp ama ilerisi olursa
yoooo hayır. öyle demiş olabilir.
suc tabii ki
Hayır hayır hayırr.. en en en ıyısını yapmıssın
Neden suç olsun
yo degil
Değil
Evet suç
Değil
Ne suçu olucak pff
Yok degill
10 yıl yatari var
Hayır, değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?