"Görüşmelerimizi güvenliğiniz için kaydediyoruz" dedi, ben de "kabul etmiyorum bunu" dedim. Haksız mıyım?

Bankadan aradı, "görüşmelerimizi güvenliğiniz için kaydediyoruz" dedi. Ben de "buna iznim yok, kaydeymeyecekseniz konuşabiliriz" dedim, ve görüşme sona erdi.

Bankaların bize seçme şansı vermeyen adeta metazori bu tavrı sizce de kabalık değil mi, sonuçta insanların seçme şansı olmalı.

Ayetten kişinin sesi, görüntüsü.. vs bilgileri kurumlardan başkalarınca hacklenip kötü amaçla da kullanılabilir. Yani ciddi bir güvenlik sorunu oluşturabilir.

Görüşmelerimizi güvenliğiniz için kaydediyoruz dedi, ben de kabul etmiyorum bunu dedim. Haksız mıyım?
"Görüşmelerimizi güvenliğiniz için kaydediyoruz" dedi, ben de "kabul etmiyorum bunu" dedim. Haksız mıyım?
Cevapla