Üç günlük bir flört var ama gün içinde günaydın yazmiyo onu da geçtim napiyosun falanda uok?

Hep yeni güne geçtikçe ben başlatıyorum konuşmayı neden böyle ki onun dışında konuşmalarımız çok güzel çok samimi ama kendisi yazmıyor hep ben adım atıyormuş gibi oluyorum yazınca da beş dk içinde bakıyor ne yaptığını anlamadım sizce ben yazayım mı yoksa bekleyeyim mi

Güncellemeler
2 ay
12 buçuk civarı günaydın yazdım tünaydın nasılsın yazdi bende idare eder dedim görüldü atmış başlamadan bitti ugrasmuycsm🤦🏻‍♀️
Üç günlük bir flört var ama gün içinde günaydın yazmiyo onu da geçtim napiyosun falanda uok?
Cevapla