Kızlar esimle 3 gündür konusmuyoruz?

Ben 21 yasındayım 3 yıllık evliyim 2 tane de oğlum var eşimle çok zorluklar çektik bu zamana kadar1 sene önce her şey basladı ben altınlarımla bir araba aldıkve sonradan banka ya çok borcumuz vardı eşim arrık yetişemiyor du sattıp borcları kapatmayı düsündük ve eşim parayı kayınbabamın hesabına gönderdi bana da çok faiz gelir diye esimi kandırmıs eşim de ödeme günü gelene kadar onda kalsın dedi tamam dedim ödeme günü geldiğinde eşim istemiş eşime sizin ne hakkınız var filan diye kavga edip evden koymuşlar eşim yanıma gelip anlattı sonradan tahmın ederseniz çok kavgalar yaşandı ailesi ile biz ayrılma derecesine kadar geldik 3 gün filan annem gilde kaldım sonrdan düzelttim kaynanam her yerde lafımı edip arkamdan konusuyordu tatlım filan diye bana arıyp gelmş çektin ben senin geldiğine sevinemedim filan diyordu böyle surüyor bu hala eşim hiç konuşman bir adam eve gelir açsa yemek yer daha sofra kalkmadan gider yatar sabah kalkar ise gider bu 1 senedir beri böyle devam ediyor ama ne desem vazgeçmedi bu huyundan şuanki konumuzda ben buna bir şaka yaptım bu sosyal medya eve birisi girdi şakası eve geldi hakaretler ve küfür let etmeye basladı ben gülelim diye yapmıştım 2 gün ayrı yattı konuslaım dediğinde yine kavga çıkarıyor ne yapcagımj bilmiyorum ayrıl demeyin iki çocuğum var arkamda da bir ailem yok daha anlatılıcak çok şey var uzun oldu kb

Kızlar esimle 3 gündür konusmuyoruz?
Cevapla