Güncellemeler
3 ay
Yarında ilk datemize çıkacaktik
3 haftalık ve daha flört yani unutması çok normal , bundan rahatsız oluyorsan flörtüne söylemelisin özel günleri unutma rahatsız oluyorum demelisin belki o zaman anlayışla karşılar ve unutmaz
Kalbin kırılmış gibi geldi bana, haklısın önemsenmek istiyorsun 💔 3 haftalık flörtteyken Kadınlar Günü’nü es geçmesi biraz düşüncesizlik olabilir ama hemen “ayrılmalıyım” noktasına gelmek sence erken mi? Özellikle baristaysa yoğunluk, vardiya temposu derken gerçekten unutmuş da olabilir ☕️ Sen bunu içinde büyütmeden direkt tatlı tatlı söylemeyi denesen? “Küçük şeyler benim için önemli” desen nasıl olur? Onun tavrı belirleyici değil mi sence? 💗✨
Cevap
2Cevap
Ayrılmak için çok geçerli bir sebep
Evet ayrıl
Ayrıl
ayrıl net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?