Kız çok güzel ama güçsüz ve kararsız diye ondan soğumak normal mi, siz ne yapardınız?

Kız çok güzel ama kendi başına bir şeyi halledemiyor. Zaten boktan bir hayat. Millet kör. Ne diye başkalarının sözleriyle hareket etmek istersin ki. Ben zaten güçlüyüm. Benimle konuş. Ama yok. Çakılla Bambam olalım balın kaymağı olayım. Yazı gelirse görüşelim tura gelirse kapışalım.

Kız çok güzel ama güçsüz ve kararsız diye ondan soğumak normal mi, siz ne yapardınız?
Cevapla