Bu kız çok beğeniliyor erkekler tarafından ama herkes garip buluyor teklif alınca hayatımda erkek istemiyorum diyor
Erkeklerle temas kurmayı sevmiyor
Ne düşünüyorsunuz? Ama cik güzel melek gibi
((((( Bu kişi ben değilim arkadaşım ona aşık olan biri var ve ne düşündüğünü merak ediyoruz )))
Erkeklerle temas kurmayı sevmiyor
Ne düşünüyorsunuz? Ama cik güzel melek gibi
((((( Bu kişi ben değilim arkadaşım ona aşık olan biri var ve ne düşündüğünü merak ediyoruz )))
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Utangac tiplerden olmaz.
Niyeki
Bu kişi benim en yakın arkadaşım ona aşık olan çocukla kardeş gibiyix
Ozguvensizdir ve yüz verilince normalde yapamayacağı seyleri abartili bir sekilde yapmaya çalışır. Ben sahsen cevremde istemem boyle tipleri.
Hmm anladım
Ama özgüvensiz değil
Ozguvensizlik degil de ne?
Bilmiyorum bende çözemedim
Tek bildiğim şey Travması var
Ya ne travmasi, aile icinde sana soz hakki verilmiyorsa, yapilanlara sadece onay vermen bekleniyor aktif olarak yer alman tesvik edilmiyorsa böyle oluyorsun iste. Travma mavma degil bildigin yanlis getistirilme.
Bilmiyorum o kadarını
Oyle. Bu o kisiye de iliski kurduğu kisilere de zarar verir. Degismeye calismak lazim.
Yakın olduğu kişilere çok farklı davranıyor banada
Bu kişi sensin ya neyse. Aşmaya bak, boş ver onu bunu.
Ben değilim valla ama kardeşim gibi 6 senelik Arkaşım
O zaman seni ilgilendirmez. Birak nasil takılırsa takılsın.
Öyle kolay mı tek gerçek dostum o , o hep yanımda oldu bende onun sorunlarını çözmek istiyorum ama anlatmıyor
Sen sorun çözücü müsün? Seni ilgilendirmeyen konulara buenunu sokma sonra sen zararda cikarsin.
O benimkini çözüyor
Çözüyor dedigin ne? Arada yardimlasma destek ise o farkli.
Babam öldüğünde bile tek o yanımdaydı
Bu ayri birinin problemlerini kendi problemlerin haline getirip çözmeye çalışmak ayrı. Onun yaptigi destek olmak, yaninda olmak.
Anladımm cevap verdiğin için sonsuz teşekkürler 🩵
bayılırım keske olsaa
O nie
domınant sert kızlar.. keske bır tane olsa
neden garıp kı.. yas kac senın
19 🌟
<3<3<3<3tanımak ısterım senı
Benim anlattığım kişi arkadaşim ben değilim
yonlendır bana
Saçmalama istersen
kedidir o kedi
Kedi ne alaka ya
Hayir sogumam
Ne düşünürsün?
Psiko sevmem
Ya çok üzerine gidilince piskopatlaşıyor
Nasıl davranıyor
Mesela sessiz diye onu biri aşağılamaya çalıştı bu kişide bu kıza aşık olan oğlanı seviyor alttan alttan hep laf soktu çok zayıfsın ailen seni sevmiyormu neden böylesin ben senden güzelim senden bi bok olmaz gibi laflar söyledi ilk hiç cewap vermedi sonrada birden gülüp oda Avazı çıktığı kadar bağırdı defol git sessizliğime aldanıp beni ezebileceğini sanma seni mahvederim dedi bide daldı (dövdü yani )
Ruh hali çok garip ne yapacağını kestiremiyoruz ama durduk yere kimsenin kalbini kırmaz çok merhametli
Kişiliği oturmamış olduğunu düşünüyorum.
Hmm anladım
Ama aşıksan?
Olmaz
Sogurum
Neden