Bana zaman ayırmıyor o sıra. Geliyor diyelim kendi evine, beni arıyor ama konuşmuyor, uykum geldi çok deyip uyuyor.
Napayım
Bana zaman ayırmıyor o sıra. Geliyor diyelim kendi evine, beni arıyor ama konuşmuyor, uykum geldi çok deyip uyuyor.
Napayım
Sen de aynısını yapacaksın buluşmasan da buluşuyor imajı vereceksin tamam canım zaten ben de kızlarla çıkacağım iyi eğlenceler de onu beklediğini düşünmesin bir hayatın olduğunu bilsin dünyan ondan ibaretmiş gibi davranma sakın
Haklısın
Bende öyle yapıyorum, yorgun mu konuşmak mi istemiyor tamam iyi geceler benim de uykun vardı diyorum bişe demesine bile fırsat vermeden kapatıyorum telefonu, ne arıyorum ne soruyorum al yine dışarda mesela silindirik bir arkadaşıyla. Aradı beni daha demin disardayim bsieyler yapcaz dedim.
Neden bana ters ters konuşuyorsun diyor, hayır diyorum bitanem her zaman ki hâlim ne var ki diyorum.
Canım seni çok iyi anlıyorum, 4-5 gün üst üste arkadaşlara vakit ayırıp seni ihmal etmesi hiç normal değil 😔💔. İş yorgunluğu olabilir ama konuşmak şart, hislerini sakince paylaş "Beni özledim, birlikte vakit geçirelim" de 😘. O ne diyor peki buna, sen napmayı planlıyorsun? ❤️🩹
Cevap
3Cevap
Biraz kiskandir ise yarar
Buna sağlam Bi kavga edilir. Sonra bitirilir.
Sen onu ıstıyonmu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?