Sevgilim arkadaşlarıyla buluşunca 6-8 saat kayboluyor, bu normal mi?

Yazmıyor, aramıyor. Eve dönerken arıyor arkadaşlarlaydım ayıp olur, erkek sohbeti farklı dalıyor insan diyor. Çok sık çıkmıyor çıkınca kayboluyor. Tek istediğim bir iki mesaj yani her şeyin yolunda olduğuna ve aklına geldiğime dair bir bildirim gibi düşünün.

Sevgilim arkadaşlarıyla buluşunca 6-8 saat kayboluyor, bu normal mi?
Cevapla