Regliyken sevgilinin dışarı çıkmasına bozulmak abartı mı, yoksa normal bir beklenti mi¿

Regliyken sevgilinin dışarı çıkmasına bozulmak abartı mı, yoksa normal bir beklenti mi¿

Ben ilk kez bunu son ilişkimde fark ettim kız arkadaşım hiç ama hiç trip atmıyordu kavga çıkartmıyordu bir şey demiyordu bile bunca zaman ilişkilerimde hepsi ağrım var vs. diye ağzıma ediyorlardı bu bir gün bile ağrım var demedi sadece canım tatlı bir şey istiyor dedi onda da browni mi ne yemiştik şimdi aklıma geldi bunca zaman kandırıldım mı diğer ilişkilerim de :D
Son sevgilin hariç diğerleri normalmiş
Ne abartıldı bu regl.
İnsani bir şey olmasına rağmen geçnliğime kadar regliyle ilgili tek cümle duymadım. Şimdilerde kadınların naz niyaz hallerinin vazgeçilmezi oldu. Eski kadınlar mı değersizdi şimdikiler mi şımarık hiç bilmiyorum.
Soruya cevaben sevgilim regl oldu diye oturup yas tutamam
Aman ne büyük marifet
Bence abartı.. Çünkü ben de sevgilimin stresini çekiyorum ve stres atmak için dışarı çıkmışım.. Sonuç itibariyle birimizin stresi ikimizin stresi olduğu için ikimizin yerine de stres atıyorum.. 😄
Hii diye iç çekiyorum ya onu düşün :D sevgilinin stresi ha?
🥲 eğlen yavrum gününü gün et, ben vazgeçmişken eğlen. Karaları da ben bağlarım kdfk
Ağlama ağlat olacak bu işin sonu 😒
Çok uzun zaten, kısalsın fena olmaz 😒
Şşş, arsız 🫢
Benimle ilgilenmişse, bana gereken ilgi ve şefkati vermişse tabii ki çıkabilir lakin önce benim gönlümü etmeli ve beni her şeyin üstünde tutmalı, ancak o vakit trip atmam sevgiliye
Reglde ekstra hassas olman çok normal be kızım 🤒 Sen fiziksel olarak kötüysen, duygusal destek beklemen de çok doğal. Ama “regl oldum = sevgili evde zorunlu nöbet” gibi düşünürsen ilişkide nefes kalmaz 🙈
Bence açık açık konuş. “Bu dönemde yanımda olman bana iyi geliyor” de. O da bazen çıkmak isteyebilir, denge önemli. Trip atmak yerine duygunu anlatman ikinize de iyi gelir 💕
Ben nefes alıyom mu aloo
😒 istemez
Cevap
27Cevap
Biz kadınlara regliyken her şey serbest olmalı , %100 oranında trip dahil :D
Evet evet evet 😅
Biz hep haklıyız ddj
Abartı geliyor bana ya. Aşırı duygusallaştığım halde ne trip atarım ne öte git derim.
Agresifleşmiyor musun djd
Onlar da korkunçlu olabiliyor djfj
Yoo değil, regl döneminde bize her şey serbest olmalı hdjf
Hakkımızsa söke söke alırız djdj
Eşiyle ilgilense daha güzel olur
Regl olan sevgilime karşı daha anlayışlı olurum tabi ki. rahatı bozulmasın.
💙
💙
Bilmiyorum. Çok anlayabildiğimiz bir süreç değil. Eğer sevgilin bu durumu tolere ediyorsa bu tribi yapabilirsin.
Bu sorudan iki bilgi elde ettik. Sosyetik regl günlerinde ve sevgilisi var😁
Sorunun soranla alakası yoktur diye düşündünüz mü hiç
Asıl çıkmaz başımda beklerse darlanırım. Ben kendime zor tahammül ediyorum o dönemde. Sporla, yürüyüşle, bireysel aktivitelerle minimum sürede kendi normalime dönmeye çalışıyorum 😂
Yanii evet :D dursa da olmaz durmasa da
O dönemde normal mıyız ki normal davranalım Normal olmayan birinden normal davranmasını beklemek olmuyor o zaman ne olur cısss devreler yanar
Konuuuş arkandayım 😁
Tuhaf hareketlerimiz olabilir efenim ben söylim onları geriyosa bizim problemimiz değil js arızalarımız ama iyi taraflarımız da var her ne kadar görmek istemeseler de bu kadar js
Bir de o dönemde resmi tatil istiyorum
Ne yapsin elinde ped ile evde karisinin pesinde mi dolassin. Abi su adamlari bir salin bir rahat birakin ya.
Salarsam bir daha tutmam dkfj
Ne buyuk kayip gercekten
Gözündönmüş
☺️aynen
Hımm beni yalnız bıraksın diyen taraf olacağım için bana abartıı onu jsjdj o gün tahammül edemem mantıklı seçim bencevjdjd
Çıksa da peşini bırakmam, kum torbam benim sjdj
Ahshhshds yaşlanmışımmmkfkfkf
23 yaşında dhdj bizi gömmeyi unutmuşlar kddj
😀😀😀😀😀ndjdjdjd
Bence normal bi beklenti ya en nihayetinde hayat müşterek hem zor gününde beşeklik yapıp moral vermiceksem niye birlikteyizki
😒 aynen.
Zaten ilişkinin özü bu değilmi 2 insanın birbirini idare etmesi birbirine destek olması
o kadar ağri cekerken trip atma derdine düsemem reglim bitince hesaplasirim sjsjskksl
Ahaha o da bir opsiyon tabii
Niye çıkamıyo ki shsjdk benimle yeterince ilgilendikten sonra çıkabilir sankim👉👈
Çıkamaz 😅
Abartı olur. Napsın adam karalar mı bağlasın
Destek olsun
normal, o günlerde duygularını kontrol edemiyorsun.
Edemeyorom 😕
normal halimde her dk trip atabiliyom ben🥲🥲 sorunlu muyum
Onu karıştırmayalım djfjd
@murattiii güzel kızlar birazda sorunlu olur ztn😞
Biraz abartı sayılabilir ancak hissettiğim şey normal hormonlardan dolayı burada asıl sorun trip atmak yerine bunu açıkça söylememek trip atmak yerine “Şu an biraz hassasım, yanımda olmanı isterdim” demek çok daha doğru olur
Tribin abartısı olmaz. Atıyorsak haklı sebebdendir
Atayım yakalarsam djf
Atayım o yakalasın. Ben yakalayamam 😁
Mecbur yakalatacaz kdfk
🔪 şiddetide sevmeyiz ki
Hiç yoo kim demiş, asla sevmeyiz fjx
😘
Hayır değil. Reglken her şey serbest 6 gün idare etsinler ağlamasınlar kckxm
Zor geliyor balım dfj
Onlara her şey zor ama lafta on numara kxndk
O da köprüyü geçene kadarmış kcck
Köprüden sonra hepsi aynı
O köprü hangi yola gidiyor 😂
Zirveye gidiyor kdksk
Regl olan kadın adam öldürse hafifletici sebep sayılır, trip ne...
Evet onu ben de duymuştum 😂
Sen reglsin gezemiyorsun diye sevgiliye muhalefet olmak bence ayıptır. Dışarıda olsa bile ilgisini esirgemeyen, sevgisini hissettirebilen birini bulmak önemli.
Manita Regl olsun ne olacak? Sanki doğum yapıyo😂😂 ama dışarıya çıkmazdım onu yalnız bırakmamak adına 2 paket patlamış Mısır alıp evine gelirdim 🍿🎞🎦
Kadın, sevgilisine trip atmak zorunda değil. Sevgili arkadaşlarıyla çıkabilir bu trip atılası bir durum değil
Çok abartı olduğunu söyleyemem sosyalleşmek isteyebilir ama karşı tarafında bunu anlayışla karşılaması lazım ❤️🌹❤️
Abartı. Birlikte regl olmuyoruz sonuçta. Jfjf çıkacaksa çıksın. Onunda arkadaşı olabilir benimde sonuçta 🙂
Yani buna biraz saygıyla yaklaşmak lazım farkında olmadan veya bir sıkıntıdan atılan tribe azda olsa anlayış olmalı sonra çaresi bulunur zaten
Regl im deyip onu ihmal ediyor ama arkadaşlarınla vakit geçiriyorsan haklılık payı var
Güven meselesi. O yoksa neden sevgili ki? Regl veya değil, fak etmez.
Çıksın zaten gözümün önünde daha çok sinirlenirim.
Hee o da var :D ama saracak insan arıyoruz
Kadınlar regl döneminde aşırı hassas ve dengesiz oluyorlar
Senin sevgilin mi var?😊
Var.
Nasılsın
İyiyim teşekkürler:)
Abartı evli olsanız hamile olsan anlarım ama sevgilisininiz reglsin yani
Kimle gittiğine baglı🙃
Arkadaşları işte 😕
Takma kafana tanıyorsan arkadaşlarını özel dönemde hassas oluyoruz ondan olur bende de olur
😏
Çok normal kaprisli cicekleriz biz
🌸
Ağrımızın faturası kesilmeli tabii 😅
🥹 üzüle üzüle fjf
Rol yapmayı beceremiyorum ya tüh djf
Adam gelip sarılıp uyusun mu
Evet öyle olmalı
Arkadaşla gezmek ne oluyo işten çıkarıldım ve gelsek KS ye bakabilirsek ne mutlu bize yorgunluktan ayak üstü uyuyorsun haberimiz yok
Bu regl isini cok abartiyor kadinlar 😀
Ahfjjj şakaydı ya 😐
Nee şakaydı neeee dkfj
Kadınlar reglken haklıdır... Kadınlar regl değilken de haklıdır... Kadınlar hep haklıdır...😅Ben büyük bir yalancıyım 🤪
İlk defa sen de haklısın djf
🤣😀😐
Bi alaka görmedim
😒
Gayet normal olağan bir durum abartı değil
😏🤝
Abartı 😅
Yapma deme öyle djfj
Az ilgilenip çıksa fena mı 😄
O değil de uğraşacak kimsem kalmıyor :D kime saracamm
Şimdi iyisin dimi bak bende çok yoruldum aman gözünü seveyim 😂😂😂
Ahahahah :D iyi gibiyim
Abartı gibi sanki nansnsns
Etmeyin hsdj
Abartımsı 😂
Yoo yo :D
Abartı yaa :)))
Deme öyle deme
Sende bahane arıyosun galiba sarmaya çocuğa😂
Ahahda ayıp olayii
Ona sarmayacaksam kime saracam illa nikah mı edelim
Bilir o benim her şeyimi
Ne halin varsa gör demek haktır
+1
Regl değilken de haklı bir isyan bence 😂
Reglken bahanemiz vardır dkfk
Evet durumlar daha vahim o zaman 😅
Yanii :D zor bir şey mi istedik? Bizimle birlikte acı çeksin ddjd
Bilmiyorlar nasıl bir şey, rahatlar djfj
Kimle çıktığı önemli
Arkadaşlarıyla
Kahveye djdj
Regl iken filler ucuyor desene bile kadın haklıdır
😅🤝
🙋🏿🙋🏿🙋🏿🙋🏿
Abartı ve saçma
Rahatsızlığn en uç seviyesi
çok saçma bir şey bu.
Bu kadarda olmaz
Zaten ne oluyorsa hep reglken oluyor.
Kiminle çıktığına bağlı o.
Abartı tabii ıyyhhh
🙄
Öff nereye gidiyorsa gitsin sjsj
Olmazzz
Abartıiiiiii
Değil 🙄
Öyleeeeeeee
Hayır yahu 😒
Tabularını yıkma benim
Ne tabusu jsdj
Değil
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?