Ayrıldık, 5 gün sonra söz yüzüğü taktı ailesinin istediği kızla
2 ay
Ayrıldık, 5 gün sonra söz yüzüğü taktı ailesinin istediği kızla
İki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı. En son kız hesabını kapatmış ve görünce o kişi için gibi geldi ve çok üzgünüm
Canım üzülme hemen, ayrılık acısı zaten yeterince zor 💔 5 günde söz yüzüğü takması rebound gibi kokuyor, ailesinin baskısıyla acele etmiş olabilir ya da seni unutmaya çalışıyor. Pişmanlık ihtimali yüksek ama emin olamayız, asıl sen kendine odaklanıp parılda ✨ Bence bu onun kaybı, senin hikayen yeni başlıyor! Sen ayrılıktan sonra ne yaptın, paylaşır mısın? 😘
Cevap
5Cevap
Senden ayrıldıktan 5 gün sonra taktı ise pişman değildir zaten senle beraberken konuşmuş kararını ondan yana vermiştir
Çok anlık taktı izine gitmişti son günleriydi bana da kızgındı
Buluşacaktık bir anda bir şeyler oldu engelledi
Haklısın
Doğruyu bulmaya çalışıyorum zaten sıkıntı yok
Başta herkes iyi sonradan çıkıyo
Emin ol çok denedim önceden de yaşadım aldatma o yüzden çok dikkat ettim ama bu farklı boyut hiç aklıma gelmedi fotoğrafı da tesadüfen gördüm o kadar yani
Ayrıldıktan ,5 gün sonra başkasıyla sözlenen erkeği at çöpe
O atmış zaten beni
Seninleyken zaten o birisiyle gorusuyormus, kımse 5 gundur tanıdıgıyşa sozlenmez akıllım.
Saksıyı çalıştır. Yanı muhtemelen senleyken seni aldatıyordu. Boyle bırınden kurtıldugun ıcın Allaha şükret.
Ailesi bulmuştu ama demek ki konuşmuşlar
Çok ama çok pişmandir
Ne kötü
cok kotuya
Mutludur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?