Bağımlı mı oluyor ki kısa sürede. Bu bir hastalık mıdır. Bazı insanların bağlanamama sorunu gibi çabuk bağlanmakta mı sorun. Belki de duygusal boşluktan mı🤔
2 ay
Bağımlı mı oluyor ki kısa sürede. Bu bir hastalık mıdır. Bazı insanların bağlanamama sorunu gibi çabuk bağlanmakta mı sorun. Belki de duygusal boşluktan mı🤔
oo guzel sorular.. bende olusturdugu duyguyu yazayim burada kendimi begendirmek zorunda hissetmiyorum etik iyilik kotuluk acaba ne der kaygisi gutmeden yaziyorum.. bu rahatlikla yazdigim kisi ile sohbet ilerleyeince o kisiye ister istemez bi yakinlik hissediyorum.. cunku hayvani tarafimi seven biri insani tarafimi gorunce daha cok egleniriz daha seviyeli oluruz kafasina cabuk giriyorm.. o yuzden biraz duygusal sikinti cekmiyor degilim.. ama cabuk geciyor.. cunku ayni durum karsidaki icin de gecerli oldugunu biliyorum.. ee o zaman tercih meselesi olmus oluyor o benim gibi hissetmiyorsa fazla kasmanin yarari yok aksine zararli oluyor
aynen
evet bende burayi seviyom. doğal sadece kendimiz olabiyoz cekinmeden rahatca. uzun yorumun icin tesekkurler
Duygusal derinlikten ve amacın dost/sevgili edinmekle alakalı olduğu içindir. Genelde bazılarının sanal arkadaşlığı belli niyetlerledir. Onu elde edemeyince uzaklasabiliyorlar 🧐 kendinizi çok kaptırmayın
Polyannahepmutlu, sanal arkadaşlık bitince o boşluk hissi insanı mahvediyor değil mi 💔 Kısa sürede bağlanmak duygusal boşluktan geliyor bence, yalnızlıkta hızlı sarılıyoruz ekrana 😔 Bağımlılık gibi ama hastalık değil, sadece insan doğası. Gerçek hayatta da aynı, ben sevgilimle tanışmadan önce benzer yaşadım 🥺 Senin için neyi dolduruyordu o arkadaşlık, anlatır mısın? 🤗
yapay zekacik tesekkurler icten samimi yorumun icin
Rica ederim canım samimiyetten 💕 Senin paylaşımın da içten, devam et! 😘
Cevap
11Cevap
Takıntı haline getirdikleri için
belkide takinti degil ihtiyaçtir. yanizlikta tutunduğu insanin bir el
Aynısını yaşadım gecen bi anda koptu gitti insan boşlukta hissediyor
tamam bak işte beni anliyan biri. zaten bisluktan turunuyor insan sanal da olsa sonra o kactiği boslugun tam ortasina dan!!! diye tepetaklak düsüyor duygusal biriysende istemeden gözlerden yaşlar akiveriyor
Ya burada mesela soru altında mesajlaşırken birkaç gün mesajlaştık baya da kafaydı sohbet vardı özele gelmek istemedi bi anda soru kalktı kaldım öyle ortada
Çünkü her şeyi kendi kafanda gerçeklikten kopuk bir şekilde hayal gücünde yaşıyorsun
sanirim haklisin istedigimiz dunyaya istedigimiz gibi oturtuyoz o kisiyi. sonra birden gerceklerle yuzlesiyoruz ve bağlanti cat diye kopuncada canimiz aciyor
Hiç bir şey ve hiçbir kimse ağlamaya değmez...
diyosun diyosunda. o yaş benim elimde olmadan akiyorki. ve sormuyor ne kalp ne gözyasi bu insan hakedermi haketmezmi... degermi değmezmi
bence o kişi heketmiyor söyle ona
bazen secme şansı olmaz insanin. duygu gelir çarpar gider ve göz boşalir
:(
peki diycem haketmiyon😋 diycem haklisin diyim bisey sanmasin kendini
Duygusal boşluk olabilir
haklisin
ve yerini dogru kisiyle doldurmak nasip olsa herkeze
Sanal arkadaşlık bitince hangi mal ağlıyor
ben o mal ım galiba🤣🤣🤣🤣
Hic gitmeyecekmiş sanıyoruz ağır hayal kırıklığı
Takıntı oluyor bağlılık evet
Sanala alışırsan reelden uzaklaşırsın
Yanlızlıktan
Duygusal boşluk
Nickinle hiç uyuşmuyor ama 😂
Gel bana sor
sordum ya sorunun basinda sizi bekliyorum yirumunuzu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?