Sanal arkadaşlık bitince neden bu kadar çok üzülüp ağlıyoruz, bu bir bağımlılık mı?

Bağımlı mı oluyor ki kısa sürede. Bu bir hastalık mıdır. Bazı insanların bağlanamama sorunu gibi çabuk bağlanmakta mı sorun. Belki de duygusal boşluktan mı🤔

Sanal arkadaşlık bitince neden bu kadar çok üzülüp ağlıyoruz, bu bir bağımlılık mı?
Cevapla