Birine karşı hislerimizi kaybettiğimizde neden gözümüzde sıradanlaşır?

Çok sevdiğim biri vardı ama terk etti beni.. aylarca ağladım, onsuz yapamam dedim, hiç kimseyi kabul etmedim... Sonra geçti... Az önce yeni Instagram hesabı açmıştım ve öneride karşıma çıktı, öylesine bakayım dedim ve görünce baya şok oldum. Ben bunun için mi aylarca ağlamışım dedim. Kendime kızdım... Demek ki herkes sıradanmış, bizim sevgimiz onu özel yapıyormuş...

Birine karşı hislerimizi kaybettiğimizde neden gözümüzde sıradanlaşır?
Cevapla