Kadınlar erkeğin aşkını kaldıramıyor mu delicesine seven erkekten neden kaçarlar?

Bu kadınlar kilitli kutu gibiler. Bir kadını anlamak, o kadını kendine aşık etmek bu kadar zor mu gerçekten. Bir kadın ilgi ister evet ama sıradan bir ilgi değil, deli dolu bir şey ister ama erkekler o ilgiyi karşıya yansıtamıyor mu onu da anlamadım. Veya yansıtıyor da kadın mı anlayamıyor. Bir kadının ne istediğini öğrenmek çok zor. Kadınların bıkmadığı, sıkılmadığı erkek yok gibi, ya az ilgilendi diye terk ederler ya çok ilgilendin diye. İkisinin ortası olduğunda da yetmedi deyip terk eder. Erkeğin o deli dolu aşkından kaçıyor mu kadınlar. Kadınlarda fark ettiğim şey şu, genelde çok deli dolu seven erkekten uzaklaşıyorlar sebebi nedir
Kadınlar erkeğin aşkını kaldıramıyor mu delicesine seven erkekten neden kaçarlar?
Cevapla