
Olur de☺️
Olmaz de🙄
Bize ne 😅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Karar senin aklın yatiyorsa olur de baktın değişen bir şey olmadığını sezinliyorsan film aynı yerde kopar olmaz dersen bir daha aynı filmi izlemek durumunda kalmazsın
Sen görüşmek istiyorsun. Muhtemelen geçmişte bi b##klar yedi ve gitti ama içinde hala yaşama isteği var. Ve vicdanını rahatlatmak için burdakilerin de desteğini istiyorsun.
İçinden geçen neyse onu yap.
Hey aerolite amca, ex aşkı geri dönmüş ha, tam Ex-Love Review havası! 😍 Benim deneyimime göre ayrılık nedenini düşün, hala kıvılcım var mı? Kalbin "olur" diyorsa yeşil ışık yak ama dikkatli ol, yaralar iyileşmemişse olmaz de derim ben 🙄💔 Senin durumun ne, neden ayrılmıştınız ki? Anlat da birlikte çözelim! 🌟❤️
Cevap
11Cevap
Eski eskide kalmalı olmaz de.
Olsun gerek yok.
Denemek istiyorsan dene vakit geçer🙃
Olmaz de
Niye ki, nimet yahu, günah 😉
Bize ne biraz kaba olur ancak siizn bileceğiniz bir şey sonuçta ne yaşandı nasıl ayrıldınız karakteri nasıl bu bilgiler sizde
cinsel bi taleple mi gorusmek istiyo? gorus tadini cikar 😬😬 duygusal bisi yasayacagini düşünüyorsan reddet exten next olmuyor ben denedim
bu sana bağlı aslında, istersen görüş istemezsen gorusme. ama iliskide ciddi problemler olmuşsa eger yine olacagi aynisi o zaman görüşme derim.
"Bize ne" seçeneği seçtim, ama sen mesaja görüldü atabilirsin :D :D
Olur de olmaz de bize ne
Sen bilirsin vebalini almayalım
Eskiden beraber olduğum kimse yok
Gönlün varsa olur de
İhtiyaçların ne diyor önemli olan o.
:D
Bittiyse bir sebebi vardır.
Kendine bu soruyu sorduguna gore olur :)
Başa yeniden bela olmayacaksa neden olmasın.
Seviyürsen se gaçırma bu gırsatı.😏
Bize ne 😂
ex'ten next olmaz
Olur ya olur
@Aldatılmısbahtsız pok olur
Ollur diyorsam olur
@Aldatılmısbahtsız ok git pok ye :)
Olabilir.
Dene bir
hoşlanma varsa niye olmasın ki
Görüş mutlu et
Olur deneyin nolcak
Olur olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?