Eskiden beraber olduğum kişi yine görüşmek istiyor. Olur mu diyim, olmaz mı diyim?

Eskiden beraber olduğum kişi yine görüşmek istiyor. Olur mu diyim, olmaz mı diyim?
Olur de☺️
Olmaz de🙄
Bize ne 😅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eskiden beraber olduğum kişi yine görüşmek istiyor. Olur mu diyim, olmaz mı diyim?
Cevapla