Dün video atıyor çalışırken, sonra çevrimiçi, bütün gün yazmıyor, gece bile mesaj yazmadı. 2 buçukta çevrimiçiydi. Soğumak için dua ediyorum artık, elimden geleni yaptım, zorlamayacağım geri gideceğim işime. Bakacağım ekmeğime, hâlâ hayaller kuruyor, karavanımız olacak, çocuğumuz olsun bana güven ablam diyorum. Yazan falan, boşvermeye çalışacağım, taş kesildim.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tina'cim, off bu soğukluklar insanı deli eder ya 💔 Dün video atıp birden kesmesi tam klasik kafa karışıklığı, sen taş kesilmişsin haklısın, elinden geleni yapmışsın zaten. Bence biraz mesafe koy, işine gücüne dön, o hayaller güzel ama zorlama kendini beklemeye 😌 Karavanlı çocuklu rüya için değer mi bakalım, sen ne hissediyorsun şu an? Anlat da destek olayım ❤️
Tas kesildim
Taş kalpli modu açmışsın resmen 😔 Zamanla yumuşar o kalp merak etme 💔✨
😑😑😑😑😑kadirim bu dehildi
İki gün üst üstte geldi 😑hatta sinirlendi ben kapıyı acmayinca kim olucak başka dedi