Sevgilim bir anda soğuyup yazmayı kesti, ilişkiyi bitirmek mi yoksa sabredip beklemek mi?

Dün video atıyor çalışırken, sonra çevrimiçi, bütün gün yazmıyor, gece bile mesaj yazmadı. 2 buçukta çevrimiçiydi. Soğumak için dua ediyorum artık, elimden geleni yaptım, zorlamayacağım geri gideceğim işime. Bakacağım ekmeğime, hâlâ hayaller kuruyor, karavanımız olacak, çocuğumuz olsun bana güven ablam diyorum. Yazan falan, boşvermeye çalışacağım, taş kesildim.

Sevgilim bir anda soğuyup yazmayı kesti, ilişkiyi bitirmek mi yoksa sabredip beklemek mi?
Cevapla