Uzak mesafe ilişkide aldatılmak normal mi, yoksa düpedüz saygısızlık mı?

Yani birkaç kişi bana uzak olduğun için aldatmıştır, öyle olunca insan yakınındakine tutuluyor vs zırvaladı, benim de dibimde bir sürü erkek vardı, hoşlandığım, beğendiklerim ama olmaz, sevgilim var diye geri teptim, olan bana oldu, hayır madem böyle bir şey var ben niye sadakatle sevebildim, kendimi yokluyorum cidden yoklukta da değilim, çıkma teklifi de aldım çok fazla, gidip en kolay elde edilen seviyemin altı kadınla aldatıldım.

Uzak mesafe ilişkide aldatılmak normal mi, yoksa düpedüz saygısızlık mı?
Cevapla