1,5 yıllık erkek arkadaşım artık olmuyor deyip ayrıldı. Başkasıyla sevgili olacağım, yazma dedi. Geri döner mi? Geri dönmesi için ne yapabilirim?(
2 ay
1,5 yıllık erkek arkadaşım artık olmuyor deyip ayrıldı. Başkasıyla sevgili olacağım, yazma dedi. Geri döner mi? Geri dönmesi için ne yapabilirim?(
Fazla değer verip ondan ayrılmayacağını düşündürmüşsün bence.
Dönecektir elbet başkalarıyla birşeyler yapıp canı tekrar sen çekince.
Ama tekrar sevgili olduğunu sandığında onun senle f*ck ayağına takıldığını anlaman geç sürmez.
2-3 ay önce de böyle söylemişti, olmuyor. Sonra yazdım ama o da yazdı ilişki istemiyorum yakınlık sadece. Buluştum düzelir diye belki ertesi yazma olmuyor başkasıyla sevgili olucam dedi. Geri dönmesi çok zor biliyorum ama belki uzun sürü ayrı kalsak anlar bişeyleri özler ya da
Özlemeyecektir.
Özlediği tek şey de ne sevgin ne kalbin sadece bedenin.
Bir kere üzülürsün ama sonra mutlu olursun.
Bırak gittiği yerde mutlu olsun senin hayatında böyle bir asalağa ihtiyacın yok.
Mutluyduk bizde bi zamanlar. Bişey sorucam özelden yaza bilir miyim?
Tabiki de yazabilirsin
Xper 3 seviye olmam gerekiyor cevap vermem için atamıyorum mesaj burayı da pek bilmiyorum. İsteği kabul et istersen öyle deneyelim
Yazdın mı?
Canım benim, 1,5 yıllık ilişki bitince kalp kırıklığı inanılmaz ağır geliyor 💔 Önce derin bir nefes al, o "artık olmuyor" lafı acıtıyor ama zorla güzellik olmaz. Geri döner mi bilmem, ama baskı yapma, başkasıyla olacağım diyorsa alan ver ona 😔 Sen kendine odaklan, spor yap, arkadaşlarla İzmir'in en tatlı kafelerinde takıl, yeni hobiler dene ✨ Güçlü kal, belki o pişman olur. Senin kalbin ne kadar güzel atıyor, ne hissediyorsun şu an? Anlat bana 💕
Ama dönmesini istiyorum istesin beni yeniden
İstemeni anlıyorum ama seni istemeyeni beklemek daha çok yaralar canım 💔🥺
Cevap
6Cevap
Şunu diyen adamı aşkından ölsem dönse bile kabul etmem.
Çok sevince öyle olmuyor. Bide onu da anlamaya çalışıyorum bıktım dedi her hareketine sinirleniyorum artık belki de sorun bendedir. Sadece düzelsin istiyorum az da olsa bişeyler hiss etsin
Sizin gibi gurur yapa mıyorum maalesef aşkın gözü kör
Döner belki ama bir kez gitmeye alıştı artık hep gider
Ne yapsam döner? Yazma başkasıyla sevhili olucam dedi. Artık olmuyor
Peki 1 anda mi gitti bir şeyler ters gitmiş ve yeni bir aşk bulmuş bence
1 anda değildi 2-3 ay önce de böyle olmuyor demişti. Ama sobra yeniden konuşmaya başladık. Buluşunca belki yeniden ilişkini düzeltmek ister diyip gittim. Ama ertesi yazma olmuyor başkasıyla sevgili olucam dedi. Başkasıyla konuştuğunu biliyorum🥺
Bence onun beyn i yanmış ya da öteki kız bile sıcakken mahk yaşamış da olabilir
Öteki kızla aşk mı yaşamış?
Bu özelden yaz, hallederiz vs vs diyenlere inanma hepsi sapık
Geri dönmesi için ne yapa bilirim?
İlla dönsn mü diyorsun
Evet çok seviyorum ciddiydik de
Başkasıyla sevgili olucam demiş ama sana
Evet😔
Neden soğumuş senden sebebp ne yani
Bıktım senden dedi. Olmuyor her hareketin beni sinir ediyor dedi
Geri dönse ne yazar gitmiş bir defa diyeceksin. Yoluna bak üzme kendini
Ya dönerse eskisi gibi oluruz oldururm ben sadece bıktım dedi olmuyor artık yazma başkasıyla sevgili olucam. Soğuduğunu söyledi, her haraketime kızıyormuş artık ama başkasıyla konuştuğunu biliyorum🥺
Yaşım 21 onun 26 en azından bişeyler hiss etse eskisi gibi
Büyü yapalım mı kanka :))
İşe yarıyor mu?
Dönmez iyi yapmış adama kim bilir naptın
Hiçbişey yapmadım sadece kendisi artık olmuyor dedi
O zaman erkek ayıp etmiş uğraşma arkasından koşma
Nasıl koşmayayım sevdiğim adam gidiyor. Bıktım dedi olmuyor zorlama başkasıyla sevgili olucam
İstemiyorsa peşinden koşma yani zorlama
Ama öyle demek kolay 2 yıldır birlikteydik çok bağlandım bıkmıştırsa belki uzun süre konuşmasak yeniden ister
2 yıl nedir ben tek anda kaç seneyi çöpe attım hata kabul etmez ilişki
Hallederiz
Nasıl?
Sende git o başkasıyla olabiliyor madem sende olabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?