1,5 yıllık erkek arkadaşımla Ayrılalı 1,5 ay oldu Beni terk etti Ne yapmalıyım çok özlüyorum?

İkimizde 20 yaşındayız Çok iyi anlaşıyorduk Birbirimizle mutlu olduğumuz kadar kimseyle gülüp eğlenemiyorduk Çoook fazla anımız yaşanmışlığımız var Beni terk etti bir sürü saçma küçük şeyleri bahane ederek Ben de hep peşinden koştum evinin önünde bile oturup bekledim kaldırımda Anlam veremedim ayrılmasına Ayrılmadan 2 saat önce beni öpüp eve bırakmıştı Her şey iyiydi Her yerden yazdım ettim İnstagramımız yoktu hesap açtı kızları ekledi bir sürü herkesle konuşuyor Ama onu çok özledim o da beni özlüyor mudur? Ne yapmam gerek? Bana geri döner mi ona yalvardığım halde? Ben de hesap açtım ve hayatıma devam ediyomuş gibi fotolar attım Geceleri gizlice hikayeme bakıp görünmesin diye beni engelliyor? Nereye baksam anılarımız aklıma geliyor üzülüyorum ağlıyorum her gün onu çok seviyorum O niye böyle şeyler yaşamıyor Arkadaşlarıyla gezip gülüyor eğleniyor kızlarla
1,5 yıllık erkek arkadaşımla Ayrılalı 1,5 ay oldu Beni terk etti Ne yapmalıyım çok özlüyorum?
Cevapla