Gecmişte yaptığımız hatalar yeni ilişki icin ne kadar anlatılmalı, her şeyi bilmek zorunda mı?

Şimdi arkadaşlar, geçmişte var yediğimiz boklar, pişmanlıklarımız. Üzerinden yıllar geçmiş, anlatılacak şeyler de değil açıkçası. Geçmişten çıkıp bi hayat kurulmuş, düzen, iş kurulmuş. Yeniden tutunmaya başlamışız hayata. Karşıdaki insana bu geçmişin hepsinden bahsetmek doğru mu? ya da bilmesi gerektiği kadarını bilse yeterli mi? Çünkü her şeyi öğrendiğinde farklı yargılanabilir.
Gecmişte yaptığımız hatalar yeni ilişki icin ne kadar anlatılmalı, her şeyi bilmek zorunda mı?
Cevapla