Mesajla kıza açıldım, reddetti ve koptu benden; fazla mı ısrar ettim sizce?

Küçük yerdeyiz, aileler muhafazakâr. Kaç kez buluşmaya çağırdım, gelmedi. Sonra açıldım, mesajla ret attı. Çok mu fazla abarttım? Kız koptu benden, ne yapmam lazım? ve Kız hoşlanmıyor benden aileleri bahane ediyor gibi laf olmasın demesi bahane

Mesajla kıza açıldım, reddetti ve koptu benden; fazla mı ısrar ettim sizce?
Cevapla