Yardımcı olduğum ve az çok konuştuğum kıza attığım isteği daha kabul etmedi?

Kabul etmezse isyan olarak dile getirmem mantıklı olur mu? Ona bu durumu bahsetmem gibi. Yoksa bana işi düştüğü zaman hiç cevap vermemem mi daha iyi olacak
Yardımcı olduğum ve az çok konuştuğum kıza attığım isteği daha kabul etmedi?
Cevapla